Matilda Berlin


Fullt ös medvetslös
Hej vänner!
Full fart är det som gäller. Mycket jobb och framförallt mycket träning har varit mantrat denna vecka. Jag är den enda av dansinstruktörerna (vilket är ungefär lika med core/CX-instruktörerna med) som inte ligger hemma sjuk, så alla pass till mig. Min träningsvecka har sett ut såhär:
 
Måndag: Core på boll
Tisdag: Core på boll, BodyJam och CX
Onsdag: Zumba, Core på boll och BodyJam
Torsdag: CX och Zumba (skulle egentligen ha haft en CX på kvällen med)
Fredag: Core på boll + gymma ben (inte blivit så mycket gym annars)
Lördag: Zumba, 2 x barndans och 2 x chairdance
 
Haha, förstår ni hur mycket mat det har gått åt för att mätta mig under dessa 4 dagar? Och hur mycket mer det kommer bli ;)
 
Mitt sista pass slutar 19.00 ikväll så jag hoppas hinna med och se det sista av majbrasan nere vid flundreviken. Har alltid varit fasinerad av eld, så valborg occh enorma brasor har alltid legat mig lite varmt om hjärtat.
Hur är det med er? Skall ni fira på något speciellt sätt?
 

 
 
Jag, Amanda och Elin efter 2timmars-zumban i våras