Matilda Berlin


WorkOut
Jag är helt färdig! Benen skakar och magen kurrar.
Ben hade jag bestämt mig för - och ett benpass blev det!
Sist jag gjorde en liten förändring och körde 4 x 15 på de övningar jag brukar köra 3 x 15 så fick jag sån sjuk träningsvärk. Alltså borde de ha gett resultat tycker jag.
Så det körde jag på idag. För lite träningsvärk tackar jag inte nej till.
 
Så jag körde:
15 min uppvärmning på löpbandet
4 x15 bencurl i maskin (varje ben för sig)
4 x 15 benspark i maskin (varje ben för sig)
4 x 15 benpressar i maskin
4 x 15 benböj med skivstång + 4 x 15 höftlyft (superset)
4 x 15 utfall med bulgarianbag
 
Skakigt värre!
 
Sen krashade jag framför datorn och råkade beställa lite från Nelly. Vilken jäkla tur att det är löning imorn!
Ny sport-BH och nytt linne från deras rea.
 
Funderade på att köpa nya träningstights med, men det får vi spara tills efter löningen ;)
Helt kär i dessa tights! HÄR