Matilda Berlin


Borta över helgen
Hej på er! 
Solen skiner här utanför fönstret, fåglarna kvittrar och jag vaknade i en vit, nybäddad hotellsäng med mitt hjärta vid min sida. Kan knappt bli en bättre söndag!
Jo förresten, Richard skulle kunna få vara vaken och inte ligga snarkandes i bakfyllans tecken. Jag är glad att jag fortfarande lyckas smita undan det här med att vara bakis. 
Helgen har vi tillbringat i Karlskrona för att hälsa på och fira födelsedagen för en av Richars bästa vänner. Jag ska erkänna att jag var rätt så nervös över det här eftersom att jag är blyg och tystlåten av natur. Trodde att det skulle sluta med att jag satt tyst i ett hörn och inte veta var jag skulle ta vägen. Men sen bestämde jag mig och sa nej till det. Jag pratade, var trevlig och social och hade en jättetrevlig kväll! 
Sen är det ju aldrig fel att vakna upp och få avnjuta en fantastisk hotellfrukost. Tror jag åt så att det tecker alla måltider ett par dagar framöver ;)