Matilda Berlin


7 saker
... ni (kanske) inte visste om mig. 
 

- Om jag hade blivit en kille ville min pappa att jag skulle heta Styr-Björn. Tacka gudarna att jag blev en tjej!
 
- Jag har en speciell kudde som jag har i knät när vi äter i soffan (vilket vi alltid gör). Det är en gammal, ful och trasig en så spiller jag gör det inget. 
 
- Man kan oftast se när jag är kissnödig eftersom att min urinblåsa måste ligga väldigt ytligt. Hela min mage explanderar och jag ser nästan gravid ut. 
 
- Innan jag och Richard hade gjort något
fysiskt hade jag bestämt att det inte skulle bli något mellan oss på grund av åldersskillnaden. Oups! 

 
- Jag tycker inte om att fira min födelsedag. Tidigare år har jag hållt det hemligt och sett till att det inte synts på Facebook. Var det någon som grattade mig offentligt hyschade jag dom väldigt högljut innan jag gick därifrån.
 
- Min livsfilosofi säger att alla världens problem går att lösa i en tillräckligt varm och lång dusch. Förstå min lycka när jag flyttade in hos Richard i lägenheten och varmvattnet inte tar slut! Jag är van med att hemma är vattnet slut efter en kvart, men nu kan mitt duschande pågå i 45 minuter vissa dagar. 
 
- När jag blir hungrig och får slut på energi så vill man inte vara i närheten utav mig. Matarg i världsklass brukar Richard säga att jag blir.

Bjud mig på mat så blir jag glad igen ;)

 
#1 - Jessica

Vilken underbar blogg du har :)

Svar: Nämen åhh vad glad jag blir! Det värmer verkligen mitt hjärta =) kram
Matilda Berlin

#2 - Jennifer

Så söt du är! 😊 ha en bra Valborg 😊

Svar: Men åhhh, tack! Och tack detsamma fina du! Hoppas du hade en fantastisk kväll! Kram
Matilda Berlin