Matilda Berlin


Second Skin
I ett samarbete fick jag hem dessa fantastiska Skins igår =)
Som den träningskläds-fantast jag är kunde jag ju inte hålla mig ifrån att testa dom nu på morgonens BodyPump-pass (ouch min rumpa btw! Vet inte när jag fick sån bra kontakt sist - love it!). Och jag måste säga att dom verkligen sitter som en smäck!
Jag upplever ofta hur kompressionstights, som dom här är, antingen nästan stoppar blodet i benen eller börjar hasa ned efter en stund. Men dessa satt verkligen hur bra som helst!
 
 
Finns att köpa HÄR!

Däremot kan jag inte bestämma mig för vad jag tycker om designen. Missförstå mig inte, jag tycker dom är snygga. Men ena stunden är dom verkligen något som inte är riktigt min stil för att sedan i nästa stund totalvända och tycka att jo, dom är rätt så snygga i alla fall. 
Men så finns det dom HÄR som jag blev fullkomligt kär i! Och med tanke på hur bra dom här Skinsen satt är sannolikheten att jag snart klicka hem dom rätt så väldigt stor ;)