Matilda Berlin


I'm so excited!
God morgon världens bästa du! 
Idag är en helt fantastisk dag! Om en liten stund ska jag iväg och gå en morgonpromenad med världens finaste Agnes. Hon flyttar snart tillbaka till Norge, så det gäller att passa på att få varje sekund man kan. Efter det ska jag uträtta lite ärenden innan det blir en trip till gymmet. Som att det inte är bra nog så
 
FICK VI NYCKLARNA TILL LÄGENHETEN IGÅR KVÄLL!
 
  
Det var lite för sent och vi var båda för trötta för att börja med något, men idag skall det kånkas saker. Men hur sjukt är inte det?? Jag ska flytta in i MIN lägenhet. En lägenhet som jag äger! Där jag kan göra (nästan) precis vad jag vill! Wieeee! 
Vi ska ju som sagt renovera en hel del, men jag tänkte ta lite bilder så att vi har att kunna jämföra alla förändringar med. Och såklart så jag kan dela med mig till er =)
All kärlek till just dig idag! <3
#1 - jessica

Åh vad roligt för dig! Hoppas att allt går bra och njut massor av känslan! Jag kommer ihåg min första flytt, jag kände mig så redo :D kram

Svar: Heelt fantastiskt är vad det är! Älskar det verkligen! Kram
Matilda Berlin

#2 - Johanna Utterberg

Men åh vad kul att ni har fått nycklarna till lägenheten!! :D Vilken lycka! Ha en underbar dag fina du! Kram

Svar: Jättejättekul! Jag sprang runt som ett barn på julafton i väntan på att vi skulle få dom ;) Kram
Matilda Berlin