Matilda Berlin


2016 i bilder 3/3
 
Den 31a Augusti fick vi nycklarna till VÅR lägenhet! EN lägenhet som VI äger tillsammans - och min första lägenhet. Det var verklgien en sån stor dag! 
 
 
Och två dagar senare åkte jag på årets stora träningshöjdpunkt - One Live i Stockholm. När jag kom hem igen hade Richard och grabbarna rivit ur hela vardagsrummet. Snacka om chock, haha!
 
 
I september var det sen min tur att fylla år, vilket firades med en massa bakat och tårta såklart. Och för att lugna er som kommer ihåg att Richard helt glömt att köpa någon födelsedagspresent till mig, kan jag bersätta att han kompencerade upp det med årets julklapp. Med råge!
 
 
Den största delen utav hösten har bestått av totalrenovering av lägenheten. Vilken kommer att fortsätta i vår, och då har vi det roliga kvar - kök och badrum...
 
 
Jag har ALDRIG rest utomlands så många gånger som jag gjort under 2016, vilket jag fullkomligt ÄLSKAR! Bästa resan måste dock ha varit den till Tokyo. Ni bara måste åka dit någon gång! 
 
 
Lite snö fick jag i alla fall uppleva när jag åkte med familjen till Fjällen. Där jag också trotsade min rädsla för fåglar
 
 
På vägen hem besökte vi Farmors grav för första gången! Och sen, sen var det nästan jul!
 
 
Så där har vi det 2016 i kronologisk ordning. Men jag har också hunnit med:
 
 
- Ett antal olika set med naglar. Vilka är era favoriter??
 
 
- Gått från mörkhårig till blond (för första gången sen ajg gick i 7:an)
 
 
- Börjat använda kjolar, vilket jag nu fullkomligt ÄLSKAR!
 
 
Så, jag kan inget annat än att hålla tummarna för att 2017 blir minst lika bra! 
 

 
#1 - emelie

så fina bilder!!!

Svar: Tack sötaste du!
Matilda Berlin

#2 - Jessica Högberg

Vilket år!! 2017 blir minst lika bra!! Gott slut

Svar: Jag hoppas verkligen det med! =) Kram fining
Matilda Berlin

#3 - Gabriella

Roligt inlägg!!

#4 - Gabriella

Roligt inlägg!!

Svar: Tack fining!
Matilda Berlin

#5 - Tilda Barkselius

Jättekul att få läsa om ditt år!

Svar: Tack sötaste du!
Matilda Berlin

#6 - Anonym

så mycket härligt :D

Svar: Det tycker jag verkligen! =)
Matilda Berlin

#7 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilket bra år du har haft!! :) Hoppas att 2017 blir ännu bättre! GOTT NYTT ÅR! <3

Svar: Detsamma finaste du! <3
Matilda Berlin