Matilda Berlin


Årets sista dag

Godmorgon hjärtan! Då var vi alltså där - årets sista dag. Jag tänkte precis skriva var tog året vägen??, men vet ni vad? Det känns faktiskt som att året har varit väldigt långt och att jag har hunnit med så mycket!
Det är så många som skriver att äntligen är det slut på det här skitåret och låt 2017 bli mitt år, men så är det verkligen inte för mig. Året har haft sina ups and downs, men blir 2017 lika bra som 2016 har varit så kommer jag att skratta mig lycklig =) 

 Idag ska jag iväg och köra årets sista träningspass, som blir lite Sh'bam, och förhoppningsvis hinna luncha/fika med Agnes och kanske några fler vänner innan vi ska iväg på kvällens festligheter.
Jag har förresten inte berättat hur vi ska fira va?
Vi ska faktiskt på maskerad med Day of The Dead-tema, vilket verkligen ska bli såå kul! Så här är det ingen paljettklänning eller stilettklackar som gäller. Nope! Min klänning kostade hela 30kr och inhandlades på Kupan (röda korset) haha! Jag lovar att ni ska få se bilder sen =) 
Hur ska ni fira?

Hoppas ni får ett underbart slut på året! <3

 
 
 
Jag bjöd Richard på middag igår, MUMS säger jag bara! =)
 
 

#1 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Låter som du kommer få en riktigt bra kväll! Gott nytt år! :)

Svar: Tack fina du! Hoppas du med hade en bra kväll =)
Matilda Berlin

#2 - Jessica Högberg

Vilken middag!! Hoppas aftonen blir toppen!

Svar: Det blev den verkligen! Kram fining
Matilda Berlin

#3 - moamedalicia.blogg.se

Härligt att du haft ett fint år jag önskar dig en fin fortsättning ❤😘

Svar: Detsamma finaste du!
Matilda Berlin

#4 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du haft ett bra 2016, gott nytt år! :)

Svar: Detsamma fina du!
Matilda Berlin

#5 - HTTP://nouw.com/carroat

Gott nytt år! 💕

Svar: Gott nytt år sötnos!
Matilda Berlin

#6 - Tilda

Härligt att ditt år varit så bra! Gott nytt år fina du <3

Svar: Det samma fining <3
Matilda Berlin

#7 - Linda

Gott nytt år :-)

Svar: Detsamma finaste du!
Matilda Berlin