Matilda Berlin


Paket från Nicole Falciani
 

Igår fick jag äntligen hem paketet som jag vann i Nicole Falcianis julkalender - tjohooo! Shorts, SportBH, Tröja, Proteinpannkakspulver och Protein chokladmousse =)
Som jag har skrivit innan så vinner jag
aldrig något. Som max har jag vunnit 60kr på triss… Och när jag var liten hade jag en bästis som alltid vann allt, medan jag snällt fick stå brevid och vara glad för henne samtidigt som jag inombords svor åt min nitlott.
Så jag tror inte att ni förstår hur lycklig jag är över detta!



Kläderna satt som en smäck, bortsett från SportBhn där jag hade kunnat haft en mindre storlek, och jag passade på att inviga dom på gårdagens CX-pass.
Jag har varken testat pannkakorna eller mousset än, men ser verkligen fram emot det!

 

 


 

#1 - Tuva Björnwall

ååh vad kul, fina saker också :D

Svar: Tack fina du! Blev verkligen såå glad =)
Matilda Berlin

#2 - Anita

Så fina saker :D kram

Svar: Visst var det? =) Kram
Matilda Berlin

#3 - A M

Åååh, har varit med i många av hennes tävlingar. Grattis, verkligen super snyggt!
sv; Snabb leverans är det bästa!! :D

Svar: Tusen tack fina du! Hade verkligen ALDRIG trott att jag skulle vinna, så jag blev verkligen såå glad =) Kram
Matilda Berlin

#4 - NICOLE

Men vilken härlig vinst! :D Många bra grejor :D SV: Joo självklart, det fixar jag! Kram

Svar: Helt galet! Är helt överlycklig =) Kram fina du!
Matilda Berlin

#5 - HTTP://nouw.com/carroat

Så roligt! Grattis! :)

Svar: Tusen tack fining!
Matilda Berlin

#6 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så roligt, stort grattis! :)

Svar: Blev verkligen sååå glad! Tusen tack fining!
Matilda Berlin

#7 - moamedalicia.blogg.se

stort grattis till fina vinsten. vad söt du är :) kram

Svar: Men åhh, tusent ack fina du! Kram <3
Matilda Berlin

#8 - Shazi

riktigt snyggt

Svar: Tack fina du! =)
Matilda Berlin

#9 - Anonym

Grattis till vinsten :D

Svar: Tusen tack! Blev verkligen såå glad =)
Matilda Berlin

#10 - Natalia

Snyggt!

Svar: Tack finaste!
Matilda Berlin

#11 - Therese

Alltid lika roligt med paket! :D

Svar: Det är ju verkligen det! =)
Matilda Berlin

#12 - Johanna Utterberg

Åhh vad kul att du vann det, supersnygga kläder ju!! :D Ha en fin kväll! Kram

Svar: Jag blev verkligen såååå glad! Detsamma fina du! Kram <3
Matilda Berlin

#13 - Tarn

Vad roligt! <3

Svar: Verkligen såå kul! <3
Matilda Berlin

#14 - Amanda

Vad fina saker :D

Svar: Tack fina du!
Matilda Berlin

#15 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

kul med paket

Svar: Det är ju verkligen det! =)
Matilda Berlin

#16 - Alice Lindström

Vad roligt! grattis! tycker dom kläderna är grymt snygga!

Svar: Tack snälla! Älskar verkligen kläderna med =) Kram
Matilda Berlin

#17 - Tilda

Åh vad kul, grattis!! <3

Svar: Tack finaste du! =) <3
Matilda Berlin