Matilda Berlin


Time for new nails

 

 

Vem älskar inte glitter?? Jag gör det i alla fall!
När det nu var dags för att ett nytt set med naglar (som ska passade både till jul och nyår) så var det just en massa glitter som gällde =)
När jag tänker tillbaka på hur mina naglar såg ut för ett år sedan, för att inte tala om 2, 3, 4 år sedan, kan jag nästan bli förvånad över hur mycket bättre jag har blivit. Jag är lååångt ifrån ett proffs (jag vet!) men för att vara ett hemmaprojekt är jag verkligen nöjd!
Vad tycker ni? 


#1 - sandra

fint!

Svar: Tack fina!
Matilda Berlin

#2 - Natalia

Glitter är underbart :D

Svar: Det är ju verkligen det!! =)
Matilda Berlin

#3 - Gabriella

Åh såå snygga!!

Svar: Tack finaste du! <3
Matilda Berlin

#4 - Heléna

Så duktigt du är! Naglarna blev jättefina och passar ju absolut både till jul och nyår :D Hoppas du har haft en riktigt härlig dag finaste Matilda <3 Kramar fina du <333

Svar: Tusen tack fina Heléna! Blir alltid så glad av dina kommentarer! Ha en underbar dag nu! Kram <33
Matilda Berlin

#5 - MALIN

Vad fina dom blev! Kram

Svar: Tusen tack fining <3 Kram
Matilda Berlin

#6 - Tilda Barkselius

Gud så snygga!

Svar: Tack finaste du! =)
Matilda Berlin

#7 - emelie

gud så snygga!!

Svar: Tack söta du! =)
Matilda Berlin

#8 - Ida ❉

Snygga naglar :)

Svar: Tusen tack finaste!
Matilda Berlin

#9 - Celine

Galet snyggt!

Svar: Tack söting!
Matilda Berlin

#10 - Cissi

WOW, dom är jätte fina!

Svar: Åhh vad glad jag blir! Tusen tack =)
Matilda Berlin