Matilda Berlin


Älskling, jag har sagt upp mig
 


Dagen blev en fantastisk dag! 
Jag fick beskedet jag hållt tummarna för! Beskedet jag vridit och vänt mig kring hela natten! Beskedet som ändrar hela min vardag!
 
Jag har idag sagt upp mig från min receptionstjänst på Form då jag tackat ja till en annan tjänst.
Jag älskar Form och kommer med stor vemodighet sluta där (jag kommer ha kvar mina gruppträningspass, så var inte oroliga), men jag känner att jag började jobba i repan samma år som jag började trean på gymnasiet och där har jag varit sedan dess. Jag har älskat tiden, fått enormt mycket plats att växa och utvecklas på, men känner nu att det är dags att testa något nytt.
Jag vet inte vad jag vill göra med livet, jag vet inte vad jag vill plugga eller bli när jag bli stor. Så jag känner att jag behöver testa något helt annat. 
Nu har jag chansen och jag har tagit den!
Otroligt glad och otroligt lycklig är precis vad jag är!
#1 - Jennifer

Vart ska du börja jobba?😊 och grattis! Både till jobbet och att du vågat ta det steget!

Svar: Tusen tack fina du! Var verkligen ett läskigt steg att ta, men känns så rätt =) Jag kommer börja på ett kredittjänstföretag här på ön. Förstår inte riktigt hur jag ska lyckas sitta still vid ett skrivbord hela dagarna dock ;) Kram
Matilda Berlin

#2 - Heléna

Härligt när saker blir som man önskar! Lycka till! Kram <3

Svar: Jaaa verkligen! Tusen tack! Kram <3
Matilda Berlin

#3 - Erika Lauri

Vad spännande! Det gäller att våga för att veta, lycka till med det nya! :)

Svar: Tusen tack fina du! Lite läskigt att ta ett sånt stort steg, men gäller som sagt att våga för att lyckas =)
Matilda Berlin

#4 - Maria Gerhard

Spännande 😊Lycka Till 😊

Svar: Tusen tack fina du! =)
Matilda Berlin

#5 - Frida

Vad spännande :)

Lycka till !

Svar: Verkligen! Är så taggad inför att börja =)
Matilda Berlin

#6 - Siri |Diabitfit|

Spännande, stort lycka till :)

Svar: Är verkligen supernervös, men såå förväntansfull :) tusen tack söta du!
Matilda Berlin

#7 - starsinlife.blogg.se

Spännande! All lycka till dej:)

#8 - starsinlife.blogg.se

Spännande! All lycka till dej:)

#9 - starsinlife.blogg.se

Spännande! All lycka till dej:)

#10 - starsinlife.blogg.se

Spännande! All lycka till dej:)

Svar: Tusen tack fina du! Jag tror verkligen att det kan bli jättebra, men är supernervös inför första dagen ;)
Matilda Berlin

#11 - Anonym

Helt rätt! Lycka till med allt fina du❤️

Svar: Tusen tack söta du!
Matilda Berlin

#12 - Maria Gerhard

Härligt 😊Roligt med förändring 😊

Svar: Ja, jag hoppas det 😊 det var liksom dags för något nytt
Matilda Berlin

#13 - Zarah-Lou

Helt rätt av dig att våga ta steget! :D
Men... men... det där stora leendet och glada hej:et när man kommer in på Form, vem ska kunna ersätta det? Den där värmen och glädjen?!
Måtte dina nya kunder uppskatta det! ;)

<3

Svar: Men åhhh fina du! Det är nästan så jag blir tårögd 😚
Men vi ses ju i alla fall på zumban och alla andra gånger jag är där, för det kommer jag va. Så lätt blir ni inte av med mig ;)

Bamsekramar <3
Matilda Berlin