Matilda Berlin


Getting Spoild
Äntligen hade jag tid hos min franstjej imorse. Åh vad det var dags! Och som jag sett fram emot det!Hon har ju gått och blivit poppis på sistone så att få tid har inte varit det enklaste.
När jag räknade imorse hade jag 12 fransar kvar på vänster öga och 10 på höger. Så tyvärr har jag och mascaran varit tvugna att bli kompisar igen på sistone. Men nu så, nu sitter fransarna där dom ska =)
 
Jag älskar verkligen att få ligga när och bra vara! Jag är en utav dom som alltid somnar och sover så där riktigt skönt. Inte djupt utan är fortfarande med på det mesta som häner, men kroppen är tung och tankarna får vandra åt precis vilket håll som helst. Närstan lika skönt som att få håret tvättat hos frissan, haha!
 
Lite skillnad va?

100% osminkad och ofixad bortsett från fransarna. Tänk vad mycket det kan göra! 

 
#1 - Emma Sofie

Det där blev ju jättefint!

Svar: Tack fina du! Tycker alltid att det är lite mycket precis när jag har gjort dom, men är galet nöjd =)
Matilda Berlin

#2 - Heléna

Wow - vilka fina ögonfransar! Dina ögon behöver definitivt inget smink med dessa ögonfransar! Kram <3

Svar: Tycker alltid att det är lite mycket i början (brukar inte sminka mig så mycket), men efter ett par dagar är jag verkligen så nöjd =) Kram <3
Matilda Berlin