Matilda Berlin


New In
Jag lovade mig själv för ett tag sedan att inte vara så snål när det kommer till mig själv, och framförallt mitt hår. Mitt 20:- schampoo från Rusta är utbytt mot ett fantastiskt kit från Maria Nila som verkligen gjort under på mitt hår. 
För någon dag sen skulle jag locka mitt hår och sprayade på mitt vanliga värmeskydd och insåg att jag har ett 69:- skydd från HM när jag gör det som sliter som mest på håret. Och så kan jag ju inte ha det!
Samma kväll beställde jag hem ett nytt från Kérastase som jag hört ska vara riktigt bra - och Herre vad bra det var!
Det aktiveras med hjälp av värme från fön eller plattång, och jag skojar inte när jag säger att mitt hår har aldrig varit så mjukt och lent. Det märktes verkligen skillnad vid första användning.
Är det något jag rekommenderar är det verkligen det! 
Finns att köpa HÄR!