Matilda Berlin


Borta var riktigt bra
 
Top från Bershka // Jeans från Bik-bok // Skor från Converse // Klocka Thomas Sabo
 
... men hemma är alltid mycket bättre! 
Hur underbart är inte det?? Att trots att hur ledsen man än är över att man ska åka så känner man alltid att det ska bli skönt att komma hem. 
Vi har haft en helt fantastisk weekend här i Amsterdam och har ni inte varit här tycker jag definitivt att ni ska åka. Helt klart en upplevelse i särklass! Man behöver inte köpa en massa dyra inträden till muséer eller liknande, utan det räcker nästan med att bara gå runt på alla smågator och titta. Enligt Richards fitbit har vi snittat nästan 2 mils promenad varje dag. 
Men nu är det dags att återvända till vardagen. På både plus- och minussidan. 15 arbetsdagar kvar innan jag slutar, Gotlands största zumba i östergravar på Onsdag (ni kommer väl? Helt gratis såklart!) och exakt en månad kvar tills vi får tillträde i nya lägenheten - åhh som jag längtar! 
Hoppas ni haft en fin helg mina vänner! 
Kram 
#1 - Heléna

Så bra att det blev en härlig helg trots vädret :D Mysigt att komma iväg på en weekendtrip :D Kramar fina du <3

Svar: Ja verkligen! Det var behövligt att vara bara vi två =) kram <3
Matilda Berlin

#2 - Jessica

Amsterdam har jag också varit sugen på att åka till. Verkar ju så härligt att bara ströva runt där bland alla gator.

Svar: Det är verkligen jättemysigt och en helt ny upplevelse, så dit tycker jag du ska åka när du får chansen =) kram
Matilda Berlin

#3 - Cissi

Där har inte inte varit, men skulle vilja :)

Svar: Jag gillade det jättemycket! SÅ jag tycker definitivt att du ska åka om du nånsin får chansen =)
Matilda Berlin