Matilda Berlin


Ska jag ta en chokladbit?
 I MADE IT!
Jag tog mig, likt en sengångare, igenom ytterligare en torsdag. Hur kan det vara att dom alltid är så sega? Kanske har det att göra med att det är så nära fredagen? Kanske med att jag alltid ser fram emot torsdagsträningen? Eller så är torsdagar utdömda att helt enkelt vara sega?
 
Samtidigt är torsdagskvällarna bland de bästa jag vet. Vetskapen om att jag tagit mig igenom dagen och att det nu är hela 7 dagar kvar tills nästa ger mig något slags lugn i kroppen. Den feelingen plus endorfinerna från kvällens zumba och CX gör att min hemlagade Pad Thai sitter bättre än någonsin. Så mumsigt med thai-mat! 
Jag funderar just nu lite på att starta en film (hur länge tror ni att jag orkar hålla mig vaken?😉) och bara koppla bort allt för resten av kvällen. Kanske tända ett par ljus och smyga ut till skafferiet och plocka fram lite choklad? Ja, så får det bli!
Kram på er mina hjärtan!
 
 
#1 - Linn Strömberg

Åhhh vad gott med thai!

Svar: Heeelt fantastiskt! Tror bestämt att det får bli det ikväll med ;)
Matilda Berlin

#2 - Ebba

Vad mysigt att se på lite film med choklad!
Jag ska läsa civilingenjör i informationsteknik, men velar lite ändå, det finns så många utbildningar som verkar intressanta! :) Vad har du sökt? :) Hoppas du kommer in!

Svar: Åhh vad intressant det lät! Måste ta och söka lite på vad det är ;) jag hade lite utav en livskris och paniksökte en massa kurser och program som jag inte hade en aning om vilka de var eller vad de innebär, men konstigt nog har jag nu kommit fram till att jag verkligen verkligen vill gå ett utav dom: It, projektledning och affärssystem. Men är som sagt sent anmäld och enligt statistik så är det ingen med sen anmälan som nånsin kommit in, vilket verkligen suger :(
Matilda Berlin

#3 - Ebba

Vad mysigt att se på lite film med choklad!
Jag ska läsa civilingenjör i informationsteknik, men velar lite ändå, det finns så många utbildningar som verkar intressanta! :) Vad har du sökt? :) Hoppas du kommer in!

#4 - sandra.

choklad lät inte helt fel :) så fin bild på dig med!
Och tack snälla :) den är ifrån New yorker :)

Svar: Nej verkligen inte, och tusen tack vad glad jag blir! Åh, då ska jag söka lite där ;)
Matilda Berlin

#5 - Heléna

Pad Thai och choklad - allt som behövs för en perfekt torsdag :D Kram <3

Svar: Ja men verkligen! En kväll, två favoriter - tror jag gör repris på den idag med ;) kram underbara du! <3
Matilda Berlin

#6 - Johanna Utterberg

Håller med om att torsdagar brukar vara så sega! Men oj vad gott med Pad Thai, bland det bästa jag vet!! :D Ha nu en underbar fredag! Kram

Svar: Samma här, tror nog att det får bli repris på det ikväll med ;) Detsamma fina du! Kram
Matilda Berlin