Matilda Berlin


Back at Cheeky
Vet ni något som jag har tänkt på? 
Hur folk upplever lukter olika. Vissa tycker om lukten av bensin medan andra tycker att det riktigt fräter i näsan. 
Vissa tycker om lukten av 
Jag älsssskar lukten av solbränna (ni vet hur huden luktar efter en dag på stranden)! Medan andra inte tål den. Men jag, jag tycker om den. 
Så att komma upp på hotellrummet, känna lukten och skåda en liten, liten rand vid bikinilinjen - det gjorde min dag! 


Vi är tillbaka vid första hotellet igen och rummet vi har är nog det finaste vi någonsin bott på. Förra gången hade dom klämt ihop tre enkelsängar i ett litet rum. Nu har vi typ en svit med dubbla rum, dubbla dubbelsängar, balkong och badkar. 
Och det bästa av allt är att vi är tillbaka vid Cheeky Monkey, så nu bär det av för att drickas drinkar =)
Hur tycker ni att en Chocolate Frozen Martini låter?? 

Semeeeeester! 
#1 - Emilie

Vadå avundsjuk!? nej verkligen inte ;)

Svar: Neeej, verkligen inte alls ;) kram
Matilda Berlin

#2 - ida - photography, style, life ♡

ååh aviiis, hade verkligen behövt!!!♥♥

Sv: hihi jaa, det var så gulligt♥

Svar: Det gjorde/gör verkligen jag med, njuter sååå :) ❤️
Matilda Berlin