Matilda Berlin


DIY Vinterns finaste lyktor
 
 
 
 
 
 
#1 - H

Gud så fint!

Svar: Tusen tack finaste du! Kram
Matilda Berlin

#2 - sandra

fint!

Svar: Tack fina du!
Matilda Berlin

#3 - Amanda

Så fint, det där måste jag nog prova!

Svar: Så enkelt och såå fint =)
Matilda Berlin

#4 - Amanda

Så fint, det där måste jag nog prova!

#5 - Josephine Stiles

Åh, så fint!

Svar: Tack sötnos! =)
Matilda Berlin

#6 - Gabriella

Åh såå fina!!

Svar: Tusen tack fina du!
Matilda Berlin

#7 - Lise Burøy Brevik

Slike lykter er såå fine :)

Svar: Tusen tack! Det tycker jag med ;)
Matilda Berlin

#8 - MALIN

Så himla fina :) Kram

Svar: tack finaste du! Kram
Matilda Berlin

#9 - Heléna

Så enkelt och ändå så fint :D Hoppas du har haft en bra start på den nya veckan finaste Matilda :D Stora kramar till dig <333

Svar: Jamen visst är dom =) Och när man tröttnar är det bara att lägga tillbaka stenen ;) Kram finaste du! <33
Matilda Berlin

#10 - Veronica Pettersson

Ååh, vad mysigt!

Sv: Kul att du gillade inlägget! Ååh, grattis till er. :3

Svar: Tusen tack fining!
Matilda Berlin

#11 - Marie

Så fint! Jag älskar att pyssla! Så här i juletider är den roligaste tiden på året. Jag brukar jag dörrkransar som jag även tänkt göra i år:)

Svar: Jag med! Har bokat in en pysseldejt med en vän nu inför julen =) Kram
Matilda Berlin

#12 - Celine

Men wow så fint!

Svar: Tack sötaste du!
Matilda Berlin

#13 - Felicia Holmgren

Så fint :)

Svar: Tusen tack! =)
Matilda Berlin