Matilda Berlin


Follow me!
 
 
Ni har väl inte missat att följa mig på mina andra sociala medier??
Jag finns på Instagram (såklart!): @matildaberlin
Och på Bloglovin: Follow
 
 
 
 

#1 - Amanda

Vilken fin instagram du har :D

Svar: Tack söta du! Vad glad jag blir <3
Matilda Berlin

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

well, bor du i Umeå kan du komma på brunch på alla lördagar och söndagar och varannan fredag ;)

Svar: Har jag någon gång vägarna förbi så kommer jag att stå vid din dörr ;) Kram
Matilda Berlin

#3 - MartinaOlsson

sv; ja men det är ju verkligen sååå kul, jag tycker att det ska bli så spännande att se om dom faktiskt fungerar! var det någon utav produkterna som du tyckte såg extra intressant ut? :)

Svar: Nej ingen specifik, utan typ allihopa ;) Kram
Matilda Berlin

#4 - H

Fina bilder på din instagram :) Kram

Svar: Tusen tack fining! Kram <3
Matilda Berlin

#5 - Gabriella

Fina bilder!!

Svar: Tack sötaste du!
Matilda Berlin

#6 - MALIN

Vilka fina bilder du lägger upp! Kram

Svar: Åhh vad glad jag blir! Tack fining! Kram
Matilda Berlin

#7 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh ska genast in och följa <3

Svar: Kram finaste du! <33
Matilda Berlin

#8 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Får ta och kika in :)

Svar: Då skulle jag verkligen bli så glad! Kram
Matilda Berlin

#9 - Heléna

Självklart följer jag dig där också och har ju gjort det rätt länge nu :D Kram finaste du och hoppas du har haft en riktigt bra dag <333

Svar: Ja, du var ju faktiskt bland dom första! Kram finaste Heléna <33
Matilda Berlin

#10 - trisiaa

Jag heter trisiaa där :D Fin instagram :D

Svar: Tack finaste du! Kram <3
Matilda Berlin

#11 - Amanda

Så fin instagram!

Svar: Åhh vad glad jag blir! Tack <33
Matilda Berlin

#12 - HTTP://nouw.com/carroat

Så fina instabilder :)

Svar: Tusen tack söting!
Matilda Berlin

#13 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Fina bilder du har där! :)

Svar: Tusen ack fina du! Kram
Matilda Berlin