Matilda Berlin


Var är julkänslan?

Godmorgon sunshines! Kan ni förstå att det redan är onsdag? Och att det framför allt är den sista November? Jag vet inte riktigt vad det är men jag har inte alls samma julfeeling som jag hade förra året. Kanske beror det på att vi dom senaste dagarna har haft årets storm, men jag hoppas verkligen att jag kommer in i den där riktiga julstämningen snart!

 

Igår avslutades tävligen i Första-Advents-luckan, och Grattis till finaste Emma Broberg! Jag skickar ett mail till dig med info om hur du tar kontakt med JohannaStylemood för att få din vinst =)

Och ni andra har chans till ny vinst på söndag! Så missa inte det <3

 


 

#1 - Hillevi

Längtar så efter jul, själv har jag världens julkänsla!

Svar: Kan du inte ta och dela med dig lite utav dom där känslorna?? Haha ;) Kram
Matilda Berlin

#2 - Alice Lindström

Kan inte fatta att det är första december imorgon!!

Svar: Nej, visst är det heeelt galet!
Matilda Berlin

#3 - FrökenTV, bloggen om tv och film

hehe, jag har mer julkänsla än vad jag haft på flera år ;)

Svar: Åh vad härligt! Kan du inte dela med dig lite?? ;) Kram
Matilda Berlin

#4 - Celine

Har inte heller världens julkänsla (fast jag julpeppar som en galning) men det kommer förhoppningsvis närmare julafton :)

Svar: Ja, jag hoppas det med ;) Kram
Matilda Berlin

#5 - Therese

Grattis till vinnaren :)
Helt galet att det snart är 1 december :O

Svar: Ja, det är verkligen helt sjukt! 31 dagar och sen är det liksom 2017 :O
Matilda Berlin

#6 - Marie

Ja det är helt otroligt att det snart är 1 december...men vart är snön??

Svar: Ja du, det undrar verkligen jag med!
Matilda Berlin

#7 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Galet att det snart är december!! ❄️🎅🏼🎄

Svar: Heeeelt sjukt! Det är liksom bara 31 dagar kvar och sen är det 2017 - helt galet!
Matilda Berlin

#8 - Henrietta

Kan inte förstå att det är så nära till jul nu!

Svar: Nejmen verkligen inte!
Matilda Berlin

#9 - Liene Svärd

Åh tack :D Så glad jag blir.

Jag hade julkänslor bara när jag var liten och när jag var inlagd på sjukhuset typ för då kunde jag vila så mycket. Tror en hel del beror på att vi som vuxna har så mycket stress, så det tar bort den där fina känslan.

Svar: Hmm, har aldrig tänkt på det så! Men så skulle det absolut kunna vara. Jag hoppas verkligen att det slår till i alla fall ;) Kram
Matilda Berlin

#10 - sandra

mysiga bilder!

Svar: Tack söta du! Kram <3
Matilda Berlin

#11 - Cissi

Jag hoppas det kommer mer snö snart så kanskejulstämningen kommer :)

Svar: JAG MED! Blåst och rusk ger verkligen inte rätt stämning ;)
Matilda Berlin