Matilda Berlin


I mitt vinterland
 
 
 
 Jacka köpt i USA, liknande HÄR // Top HÄR // Byxor HÄR (Rea!!!!) // Skor, liknade HÄR
 
Jag har inte nämnt det på bloggen än, men de senaste dagarna har jag haft ett sånt enormt sug efter julen. Istället för det här höstrugget vill jag börja dekorera och skapa den där riktigt mysiga känslan som bara värmer innifrån. Men inte riktigt än! Jag får ta och hålla mig ett tag till. 
Däremot lämnade vi hösten hemma och hamnade i något utav ett vinterlandskap. Mamma och pappa har bjudit med oss barn på en kortresa till en stuga i fjällen ett par dagar, så nu är totalnedvarvning, sällskapsspel och stugmys som gäller. 
(Jag tror att dom saknar att ha mig hemma, hihi ) 
Ha en toppenkväll hjärtan <3
#1 - Jessica Zederfeldt

Så hätliga bilder! Bra blandning :) hoppad ni får några härliga mysiga dagar! Längtar också efter snöö! Kram!

Svar: Tusen tack finaste du! Vi vaknade idag till 3 dm snö, heeelt MAGISKT =) Kraaam
Matilda Berlin

#2 - Natalie

Åh så härligt!

Svar: Helt fantastiskt =)
Matilda Berlin

#3 - Fanny

men så härligt :D !

Svar: Det är det verkligen! Njuter till fullo =)
Matilda Berlin

#4 - Gabriella

Såå underbara bilder!!

Svar: Tusen tack finaste du! =)
Matilda Berlin

#5 - Anonym

Så härligt med snö! Nu längtar jag mig norrut och hem till mina kära fjäll. Hoppas ni får en fin vistelse :)

Svar: Helt underbart1 Och idag vaknade vi till 3 dm och snöfall, heeelt MAGISKT =) Kram
Matilda Berlin

#6 - Tilda Barkselius

Gud så härligt med stugmys!

Svar: Så fantastiskt mysigt! Vi satt och spelade sällskapsspel hela kvällen igår, drack te och bara myste till tusen =)
Matilda Berlin

#7 - Heléna

Hahahahahaa... Vet du vad? När jag såg bilderna först så tänkte jag - JÖSSES har det redan snöat på Gotland!!!! Hahahahahaa.... Men nu förstår jag ju när jag har läst att ni är i fjällen :D Massor av kramar till dig finaste Matilda <333

Svar: Haha, nejdå! Det brukar dröja ett tag till. Men idag vaknade vi upp till 3 dm snö här uppe och det är helt magiskt! Ha en underbar dag finste du <333
Matilda Berlin

#8 - Towa

Vilka härliga bilder! Längtar också efter julen<33

Svar: Tusen tack finaste du! Och tänk att det bara är en månad tills det är december =) Kram <33
Matilda Berlin

#9 - Fani

Jättefina bilder på dej och gillar verkligen skorna :)

Svar: Tusen tack finaste du! Dom är galet sköna med, helt klart ett utav mina bästa köp =) Kram
Matilda Berlin