Matilda Berlin


Något jag saknar
Gårdagens lunch på Vapiano i Stockholm. Såå gott!
 
Godmorgon! Hur många är ni som njuter utav första höstlovsdagen idag? Jag ska helt ärligt säga att jag toksaknar dom morötterna. Höstlov, jullov, sportlov, påsklov och bäst av allt - sommarlov! Det fanns ju verkligen inget bättre än att vakna den där första lediga måndagen, få panik över att mobilen inte ringt, kolla klockan för att sen komma på sig själv, vända om och sova ett par timmar till. Hur underbart?? 
Så njut ni alla som är lediga!
 
 
#1 - Johanna

Ser så gott ut!

Svar: Och det var det verkligen =) Kram
Matilda Berlin

#2 - Miranda

Har nu avslutat min veckans blogg tävling. In och kika om du blev en av vinnarna! Annars drar jag igång en ny tävling snart! :)

Svar: Attans att jag inte vann! Håller tummarna för nästa gång =) Kram
Matilda Berlin

#3 - sandra

gott!

Svar: Sååå gott! Kram
Matilda Berlin

#4 - Tarn

Alltså det ser supergott ut!! Mums

Svar: Och det var det! MUMS =)
Matilda Berlin

#5 - FrökenTV, bloggen om tv och film

men mums

Svar: Sååå gott!
Matilda Berlin

#6 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Saknar också att ha lov! 🙈
Svar; det är ju så fint med lightbox, perfekt inredningsdetalj 😍

Svar: Jamen verkligen! Livet var emellanåt lite enklare när man var liten ;) Kram
Matilda Berlin

#7 - Frida

Håller med dig! Saknar lov sååå mycket!

Svar: Men jaaaa! Det var ju verkligen det bästa med skolan, haha!
Matilda Berlin

#8 - Amanda

Har mitt sista höstlov nu innan studenten, ska verkligen se till att bara njuta :)

Svar: Det gör du så rätt i! Kram fining =)
Matilda Berlin

#9 - Annsofie

Jätte fina bilder :D

Svar: Men åhh vad glad jag blir! Tusen tack finaste du =)
Matilda Berlin

#10 - Amanda

Gud så gott det såg ut!

Svar: Och det var det verkligen! MUMS =)
Matilda Berlin

#11 - Hanna

men gud så gott det där såg ut, älskar sallad :D

Svar: Då är vi två! Sååå gott =)
Matilda Berlin

#12 - ISA

Verkligen!! speciellt känslan att gå på sommarlov, som aaaalltid kändes så evighetslångt. Nu ska man ju jobba även om man har skollov. Men eeey fördelar med att växa upp ändå ju? ;)

Svar: Haha, heelt klart! Nu får man äta godis precis vilken dag i veckan man vill ;)
Matilda Berlin

#13 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Din bskrivning av lov lät ju inte fel alls. Var ett tag sedan man fick uppleva det :) Salladen ser förövrigt drömgod ut!

sv: Galet gott! Men åh. Ja, du får locka med proteinpannkakor istället ;) Lovar att han kommer älska denna maträtt, urgod :D Kram

Svar: Den var verkligen drömgo! Helt klart att rekommendera =)
Matilda Berlin