Matilda Berlin


Dags för en ny höstgarderob?
Det är ingen hemlighet att jag älskar tradera. Jag fyndar sällan så ofta på något annat ställe som jag gör just där. Likaså så älskar jag hur enkelt det är att sälja saker. Många bäckar små och plötsligt har dom där linnena som legat och skräpat, bortglömda i botten av garderoben, blivit till ett par nya skor. Eller en ny klänning. Eller ett par nya träningstights. Ja ni förstår =)

Tänk då om man istället för att sälja linnen som knappt är värda något, lyckas sälja gamla smycken man inte använder. Det där, ärligt talat väldigt fula, halsbandet du fick utav en gammelfaster du aldrig träffat när hon för ett par år sedan gick bort kan ju faktiskt vara värt en hel del.
Nu har jag tyvärr inte så mycket liggandes. Men hade jag haft det hade jag helt klart testat smsguld.se . Genom att beställa hem ett kostnadsfritt guldpaket förbinder man sig inte till att sälja något, men om man vill sker utbetalningen sen snabbt och enkelt till ens bankkonto (inom 24 timmar). 
Har man tur kanske man plötsligt har en helt ny vårgarderob ;) 

Ett par nya träningstights eller träningsskor hade verkligen inte suttit fel!