Matilda Berlin


Rabattkod på Nelly!
 
 
Äntligen! Som jag väntat på att det här erbjudandet skulle komma! Just nu får ni om ni klickar HÄR 50% på alla Over Knees hos Nelly. Enligt mig är det helt klart höstens snyggaste trend och mitt i pluggpausen tyckte jag att jag hade jobbat på så bra att jag var värd ett par =)
Kan ni gissa vilka jag klickade hem?
 
1. HÄR // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR
#1 - Lina

Sååå fina grejer!

Svar: Vill så gärna ha ;)
Matilda Berlin

#2 - Tiril Grindheim

de har alltid så mye fint på nelly

Svar: Visst har dom? Helt klart en utav mina favorit sidor =)
Matilda Berlin

#3 - Juliette

Har tittat på några ett tag nu så då kanske man borde passa på att klicka hem ett par. Tack för tipset! :)

Svar: Hoppas du gjorde det! Är det någon gång man ska slå till så är det verkligen nu =) Kram fining!
Matilda Berlin

#4 - Henrietta

Åh vilket bra tips!

Svar: Hoppas du fyndade något fint =)
Matilda Berlin