Matilda Berlin


Därför bor jag inte hemma

Ena sekunden vill jag verkligen bara lägga mig ned och gråta. I nästa kan jag nästan känna enorm lycka.
Ena sekunden vill jag bara lägga mig ned och ge upp. I nästa känns det som att allt rullar på i full fart.

I 1,5 halv månad har vi nu bott hemma hos mina föräldrar eftersom att vi varken har toalett, rinnande vatten eller, från och med idag, något kök.

Medan andra njutit utav en lugn påskhelg har vi kört järnet med renoveringen. Under tiden som Richard och hans pappa har hållt på med badrummet har jag idag fått hjälp av min mamma och pappa och rivit ut hela köket. Det finns inte ett skåp, inte en hylla, inte någonting där. Helt galet!

Våran lägenhet är verkligen definitionen utav kaos... Vad ska man säga? Jo, det kan ju bara bli bättre, haha!

 

 
Under tiden 
 
... och efter. Skillnad va?? 
 
Kaos var det... Förstår ni varför jag vill gråta? 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, jag förstår verkligen! Håller tummarna på att ni blir klara med renorveringen snart!

Svar: Det är nog tyvärr över en månad kvar innan en s badrummet är klart :/ Men tack fining!
Matilda Berlin

#2 - anniepiie

OJ, jag förstår precis. Hoppas att det blir klart så ni kan komma hem igen snart. :) SV: Nu mår jag bra igen tack. :))

Svar: Tack fina! Kommer tyvärr ta ett tag till =( Kram
Matilda Berlin

#3 - Netti Starby

Oj vilket jobb ni har men det kommer att bli så himla fint när allt är klart. Bra jobbat av dig! <3 Kramis

Svar: Ja, jag hoppas verkligen att det blir det =) Kram fining <3
Matilda Berlin

#4 - Gabriella

Åh så jobbigt mes kaos, men spännande med renovering!!

Svar: Så jobbigt! Verkligen!! Kram
Matilda Berlin

#5 - Tilda Barkselius

Förstår att det känns jobbigt, men som du säger det kan ju bara bli bättre nu! <3

Svar: Haha, ja de tär ju verkligen såå! Kram <3
Matilda Berlin

#6 - Amanda Forsman

Hoppas det blir bra :D

Svar: Det gör jag med ;) Kram
Matilda Berlin

#7 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad jobbigt, hoppas du inte behöver stå ut med kaos så länge till! :)

Svar: Tack fina du! Är tyvärr ett tag kvar... <3
Matilda Berlin

#8 - Felicia Karlström

Håll i! Tänk på hur fint det kommer bli när allting är klart! :) Heja er!

Svar: Ja, det är ju det som drar en frammåt =) Kram
Matilda Berlin

#9 - NICOLE

Det är ett riktigt hästjobb men jädrars så bra det blir när det är klart! :D

Svar: Ja, jag hoppas verkligen att det blir det =) Kram
Matilda Berlin

#10 - Pauline Hurtig

åh jag förstår :( men hoppas att renoveringen blir som du önskar!

Svar: Det hoppas jag med ;) kram
Matilda Berlin