Matilda Berlin


Du är så vacker
Tänk att trots att orden kommer från den person som säger dom oftast till mig, kan det ändå träffa rakt in i hjärtat och skicka fjärilar ned i magen på mig.  
 
"Du är så vacker"
 
Hur lyckligt lottad är jag inte att få höra dom 4 små orden? Och just där och då, trots rufsigt hår och inget smink, känner jag mig just vacker. Jag känner mig sedd och jag känner mig älskad. Jag känner mig varm rakt in i hjärtat. 
Tänk vad 4 små ord kan betyda mycket!
 
 
#1 - Gabriella

Såå underbart!!

Svar: Verkligen såå fantastiskt <3
Matilda Berlin

#2 - Tuva Björnwall

Ååh <3

Svar: <3
Matilda Berlin

#3 - Veronica Möller

Så underbart! :) Kram! ♡

Svar: Kram <3
Matilda Berlin

#4 - Katta

Åh så fint!!

Svar: Tack söta du <3
Matilda Berlin

#5 - Netti Starby

Åh vad vackert! <3 Kramis

Svar: Tack finaste du <3
Matilda Berlin

#6 - Alice

Så fint! ^^

Svar: <3
Matilda Berlin

#7 - Josse

Så fint!

Svar: Tack söting!
Matilda Berlin

#8 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så fint inlägg, man vet ju att man hittat rätt när man känner så!

Svar: Tack fina du! Och JA, verkligen =)
Matilda Berlin

#9 - Erika

Så himla fint :)

Svar: Tusen tack söta du!
Matilda Berlin

#10 - Alice Lindström

Så söta!

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

åh så fint, verkligen! Jag kan känna likadant när Erik gör liknande vid ett oväntat eller alldagligt tillfälle!

Svar: Men visst är det fantastiskt? Bara sådär mitt i vardagen och det slår precis lika hårt som om man skulle ha suttit hos frissan i x-antal timmar =)
Matilda Berlin

#12 - My

Så fint :)

Svar: <3
Matilda Berlin

#13 - Carro

så fina! <3

Svar: <3
Matilda Berlin

#14 - Linnéa

Ah, sååå mysig bild <3

Nä fy för kyla... 1,6 grader igår är inte direkt vad man vill ha i april *ah*

Svar: Tusen tack söta du! <3
Matilda Berlin

#15 - Pauline Hurtig

underbart!

Svar: <3
Matilda Berlin

#16 - Emmelie

Det är en underbar känsla det! :)

Svar: Jamen verkligen! Heeelt otrolig <3
Matilda Berlin