Matilda Berlin


Flash back!

I samarbete med Swecamp

 

Ni vet den där plötsliga känslan av en flash back? Inte bara av när tanken slår till utan man liksom översköljs inifrån och ut? 
Jag hade just en sån igår.

 Det var egentligen inget speciellt som utlöste det, tvärtom var det en helt vanlig vardagshändelse. Jag stod nere i hallen och mamma skrek ned från övervåningen för att se om jag hade med mig bilnyckeln, och en millisekund senare så var det inte April 2017 utan Juni 2016. 

Det var när jag lånade deras Land Rover för att kidnappa Richard ut på en övernattning i bakluckan. 

 
 
Bortsett från att vi sov skitdåligt och det faktum att vi kom dit efter elva och behövde åka tjugo i sex morgonen efter för att hinna till jobben, var det jättemysigt! Att somna till ljudet av syrsor och vågorna slå in mot strande,  och att sen vakna till fågelkvitter och soluppgången över horisonten var verkligen magiskt! 

 
Jag är egentligen inte så mycket utav en tältare, utan trivs mycket bättre på ett hotellrum med en riktigt toalett, men med tanke på hur mysigt vi egentligen hade det kanske man ska ta och kidnappa med honom på en riktig camping i sommar. Det finns ju faktiskt så många fina campingplatser i Sverige =)

 

Hur är det med er?? Är ni campare eller bekväma hotellmänniskor som mig? Haha! 


 

#1 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Men gud så mysigt ☺

Svar: Men jaaa! Så mysigt =) Kram
Matilda Berlin

#2 - Elin

Men så mysig!! Jag älskar att tälta, men gillar att vara på hotell med!! :D

Svar: Verkligen sååå mysigt =)) Kram fining
Matilda Berlin

#3 - NICOLE

Men nej så mysigt!! Det här måååste jag göra innan jag slänger in handduken :) Jag älskar att bo på hotell, men alltså det är ju så mysigt med camping med! =)

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska! Var verkligen sååå mysigt och en riktigt bra check på bucketlisten ;) Kram
Matilda Berlin

#4 - Angelica

Är själv ingen campare whatsoever, men det där såg ju riktigt mysigt ut!

Svar: Det var det VERKLIGEN!! =)
Matilda Berlin

#5 - Tilda Barkselius

Åh men det där lät ju som en dröm!!

Svar: Bortsett från att vi som sagt sov riktigt dåligt, så var det VERKLIGEN det =)) <3
Matilda Berlin

#6 - carolines

Åh vilka härliga bilder!!

Svar: Tusen tack finaste du!
Matilda Berlin