Matilda Berlin


Hundbajs under skon, men jag ler i alla fall

Ibland förvånar jag mig själv, haha! Som jag skrev innan så gick jag upp med inställningen om att idag skulle bli en bra dag, och det har den verkligen blivit! 

Väldigt oförberett började jag dagen med en 2 timmar lång promenad. 

Clarion Hotel hade idag en äggjakt där dom gömt 50 guldägg över hela stan, och jag skulle möta upp Alvina vid 8 för att traska runt och hoppas på vinst. Men så vaknade jag vid halv 7 och tänkte att jag bara skulle kolla lasarettet innan personalen började komma dit. Och så fick jag för mig att jag bara skulle kolla bron vid gravarna. Och tornet vid havet. Och vips hade jag hamnat helt på andra sidan stan och Alvina hörde av sig om vi skulle ses, haha! 
Inget ägg, men med en härlig dos av Alvina, frusna fingrar, kurrande mage och hundbajs under skon kom jag hem. 

Sen har det varit full fart med plugg, hjälpa Richard i lägenheten, hämta paket och nu göra mig i ordning för att åka hem till Richards familj för lite påskmiddag. Så mycket mys!

 
 

Jo juste! Jag fick också besked om att jag har klarat av den kursen jag tentade av så det kan jag lägga bakom mig och dessutom bränt av ett oerhört svettigt, jobbig, härligt GRIT Plyo-pass. Att man på enbart 30 minuter kan bli så slut, få musklerna att bränna så fruktansvärt och bara vilja ge upp - och sedan gå därifrån med bästa känslan i kroppen, världens leende på läpparna och så peppad på livet förstår jag då inte!

 

Så ja, idag bev en underbart bra dag! Hoppas din med blev det <3

 


 

#1 - Alma

Grattis till tentan! Älskar känslan efter träning. Hoppas du får en mysig påsk :)

Svar: Tusen tack fina du! Ha en underbar påsk! Kram <3
Matilda Berlin

#2 - Rebecha

Grattis till tentan och Ha en trevlig Påsk!

Svar: Tusen tack finaste du!! Och detsamma <3
Matilda Berlin

#3 - Tuva Björnwall

Finaste <33

Svar: Inte som du <3
Matilda Berlin

#4 - Katta

Vad roligt att du fick en bra dag :) kram

Svar: Tack finaste du! Hoppas du med hade en bra dag! Kram
Matilda Berlin

#5 - Carolina Thoor

Låter som om du har haft en underbar torsdag idag!

Sv; jaså, nej jag har hört att antingen älskar man lakrits eller så avskyr man det. Så förstår! :)
Ja, linssoppa är riktigt gott faktiskt. Lärde mig äta det tack vare min kille! :)

Svar: Ja, det hade jag verkligen! hoppas du med hade det!! Kram <3
Matilda Berlin

#6 - The Queens Diary

Full rulle :D

Svar: Jajamensan!! =)
Matilda Berlin

#7 - Amanda

Vad roligt med äggjakt! 😃

Svar: Sååå kul! Hade varit ännu roligare om jag hittat något dock, haha! ;) Kram
Matilda Berlin

#8 - ulllie

va roligt med tentan Stort Glad Påsk till dej oxå ha en fin start på påsken kramar

Svar: Tusen tack fina du! Och detsamma! Kram
Matilda Berlin

#9 - Heléna

Härligt med en underbar dag - till och med med hundbajs ;) Kramar finaste Matilda <3

Svar: Haha, jajamensan! Kram till dig finaste Heléna!! <33
Matilda Berlin

#10 - Carro

fina du!! <3

Svar: Inte som du <3
Matilda Berlin

#11 - MALIN

Så underbart att du är så positiv! Kram

Svar: Älskar verkligen sånna dagar när man kan vara det =) Kram <3
Matilda Berlin

#12 - Pauline

Vad tråkigt att ni inte hitta ägg och att du fick hundbajs under skon haha

Svar: Haha, ja det var väl inte det roligaste under dagen... Kram
Matilda Berlin