Matilda Berlin


Jag är så stolt!

Efter vad som hänt i Stockholm måste jag säga att jag är stolt över vårat fantastiska land och våra underbara invånare! Alla som öppnat sina hem, som ställt upp för alla som behöver det och gör allt för att hålla andan uppe. Det är precis vad kärlek är och vad som gör mig stolt! <3

 

 

Trots det som det som hänt har jag tänkt ha en underbar helg! 

Jag startade den igår med en underbar löprunda. Sååå skönt att bara låta tankarna springa samtidigt som benen gör det =) och check på årets andra mil för den delen!
 

 
 
 
 

Idag har jag fullt upp med mina fantastiska lördagspass, en massa ärenden och sen ska jag äntligen få träffa min underbara Agny! Eftersom att hon bor i Norge har vi inte setts sen jul och nyår. Så ikväll ska här pratas, skrattas, drickas några glas vin och sen dansas hela natten! Åh vad jag ser fram emot det! 

 

 Vad ska ni hitta på? Något kul planerat eller blir det en riktig myshelg? =)


 

#1 - Sara Ekman

härligt! :)
så hemskt det som hände i Stockholm :(

Svar: Verkligen sååå hemskt! =(
Matilda Berlin

#2 - Carro

Duktig du är!!! Ja, skönt att det inte bara finns ondska i världen!

Svar: Jamen verkligen! På båda =) <3
Matilda Berlin

#3 - Linda

Det är fint att se hur människor ställer upp för varandra i all den hemskhet.. <33

Svar: Jamen verkligen! Då återfår man verkligen hoppet om mänskligheten efter något sånt här <33
Matilda Berlin

#4 - Chanapha

Skönt med en löprunda! Så tragiskt med det som hände i Stockholm <3

Svar: Såå härligt! Och ja, verkligen =( <33
Matilda Berlin

#5 - Bella

Det som hänt är hemskt, men precis som du skriver. Det är en stolthet att vi ändå har så fina medborgare och främst medmänniskor som ställer upp!
Såg förresten din fråga och jag besvarade den häromdagen i ett inlägg, scrolla tillbaka lite så hittar du det. Kram!

Svar: Jamen verkligen! det är kärlek det!Åhh vad bra! Det ska jag kolla upp =) Kram <3
Matilda Berlin

#6 - ExklusivaMoi

Det som hände i sthm var bara en tidsfråga när det skulle hända =/... tyvärr, varför skulle det inte hända här liksom! Usch ibland (ganska ofta faktiskt) blir jag less på människor, bläää....

Svar: Jomen absolut, lite så är det. Dock kan man aldrig sluta chockas över hur vissa människor verkar tro att dom har rätt att bestämma över andra liv och hur man bara kan göra något sånt här =((
Matilda Berlin

#7 - Moa Kandelin

Vad duktig du är :)

Svar: Tack finaste du!! <3
Matilda Berlin

#8 - Netti Starby

Usch det är verkligen hemskt som har hänt och du får ha en bra helg! <3 Kramis

Svar: Tack detsamma hjärtat <3
Matilda Berlin

#9 - Mirjam Therese

Åh vad roligt att få träffa en vän som en inte sett på länge! Hoppas att ni får det superkul! Det känns som att jag värderar alla relationer lite extra såhär efter vad som hände i Stockholm...

Svar: Vi hade det superkul! Bästa kvällen på länge =))
Matilda Berlin

#10 - carolines

Skönt med en löprunda :) fina bilder på dig! Trevlig helg!

Svar: Tusen tack fining! Och detsamma <3
Matilda Berlin

#11 - MALIN

Vad duktig du är! Heja heja! Kram

Svar: Tack finaste du!! Kram
Matilda Berlin

#12 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Det är så fint gjort av alla som öppna sina hem till alla! <3 Skönt med ett träningspass!

Svar: Verkligen helt otroligt! Sån kärlek <3
Matilda Berlin

#13 - Natalia

Så grym!

Svar: Tack fining!
Matilda Berlin

#14 - Natalia

Så grym!

#15 - Sara

Verkligen så hemskt, men den solidaritet vi visar är så otroligt fint. <3

Svar: Jamen verkligen! Kunde inte ha sagt det bättre själv <3
Matilda Berlin

#16 - Sara

Verkligen så hemskt, men den solidaritet vi visar är så otroligt fint. <3

#17 - Jeanette

Verkligen så otroligt hemskt med det som hände i Stockholm! Men jag ska fortsätta som vanligt, så i helgen blir det plugg, plugg och mera plugg

Svar: Helt rätt inställning! Kanske mindre kul med plugg, men så behövligt när man är där. Hoppas det har gått bra <3
Matilda Berlin

#18 - JoJo

heja vad duktig du är! :)
det är verkligen hemskt det som hände i sthlm. är vidrigt hur världen är idag. :(

Svar: Tack fining! Och ja! Man är ju i chock över vad vissa människor är kapabla till =( <3
Matilda Berlin

#19 - Julia Svensson

Härligt, vad duktig du är!

#20 - Julia Svensson

Härligt, vad duktig du är!

Svar: Tak finaste du!! <3
Matilda Berlin

#21 - NICOLE

Ja det är fantastiskt hur människor också enats, öppnat upp och gett av sig själva i allt det svåra! Fint, mitt i allt det hemska.

Svar: Jamen verkligen! <33
Matilda Berlin

#22 - Emmelie

Härligt med en löprunda! :D

Svar: Sååå härligt! Älskar hur man bara släpper allt just där och då =)
Matilda Berlin