Matilda Berlin


Jag VILL shoppa!
170414

1. HÄR // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR // 5. HÄR // 6. HÄR // 7. HÄR // 8. HÄR // 9. HÄR // 10. HÄR // 11. HÄR
Hur snyggt är det inte med rosa?? Just nu får du 20% på allt från NLY Trend med koden TREAT . 
Happy Shopping =)

 

Kan man ha shoppingtorka? Jag menar på samma sätt som man kan ha bloggtorka, skrivkramp eller något annat liknande? 
I sånna fall är det precis vad jag lider utav. Jag tror inte ens att jag kan räkna gångerna jag surfat in på Nelly, Sportamore och BikBoks hemsida, fyllt kundkorgen och sen bara stängt ned sidan. Hur oklart??

 Jag ska väl egentligen inte klaga med tanke på att min plånbok mår bättre än bra utav det, men både jag och min garderob börjar bli lite ledsna, haha! Någon som varit med om samma sak?

 


#1 - Sara

Tror helt klart att man kan få shoppingtorka. Shoppar så gott som aldrig nuförtiden om det inte är något som jag absolut behöver ha, som en ny jacka jag köpte här om dagen

Svar: Guu vad skönt för plånboken! Och då blir ju köpen så mer värda. Bara sjukt irriterande när man vill shoppa, haha!
Matilda Berlin

#2 - Eva`s blogg

Jadå det händer mellan varven :) he he glad påsk

Svar: Mycket oklart! Detsamma fin du!! Kram
Matilda Berlin

#3 - Josse

Så mycket fint!

Svar: Visst är det? =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Bella

Åh ja, faktiskt! Eller nästan. Jag har perioder då jag bara vill shoppa men har noll inspiration, hittar liksom inget.

Svar: Nämen verkligen!! Precis så är det!! Kram
Matilda Berlin

#5 - Linda

Åh jag vill också shoppa!!! NUNUNU!! yaaaay <33

Svar: Hahaha! Jag med!! Så varför kan jag inte hitta något??? Kram <33
Matilda Berlin

#6 - elin

Så mycket fint<3

Svar: Visst var det?? Kram <3
Matilda Berlin

#7 - Johanna Utterberg

Jag har shoppingförbud men vill liksom ha typ alltalltallt just nu!! ;) Men brukar också göra sådär som du beskriver annars, att man typ inte riktigt vet vad man verkligen vill ha. Ha en fin påskafton nu! <3 Kraaam

Svar: Haha! Det är ju verkligen så! Så bakvänt med shopping, alltid! Kram finaste du <3
Matilda Berlin

#8 - JoJo

jag tror absolut att man kan få shoppingtorka. jag shoppas inte alls lika mycket nu förtiden som jag har gjort. och det är väl på ett sätt tur då jag inte skulle få plats med allt. haha :D

Svar: Hahaha! tänker man så så är et ju faktiskt en riktig fördel, haha =) Kram
Matilda Berlin

#9 - Alice Lindström

Gah vad jag vill ha!

Svar: Visst var dom snygga? =)
Matilda Berlin

#10 - Josefine Johannessen

Snygga!!

Svar: Visst var dom?? =)
Matilda Berlin

#11 - NICOLE

Finns ju så mycket snyggt nu :D Glad påsk på dig!

Svar: Det gör ju verkligen det!! Glad på sk på dig med <3 Kram
Matilda Berlin

#12 - Moa Kandelin

Bra tips!

Svar: Tack fina du!!
Matilda Berlin

#13 - Carro

haha jag har också gjort så flera gånger, mycket oklart!!

Svar: Men verkligen!! Såååå oklart!
Matilda Berlin

#14 - Netti Starby

Åh vad fint och jag vill också shoppa! <3 Kramis

Svar: ÄLSKAR att shoppa =) Kram <33
Matilda Berlin

#15 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag gör också så, all the time! shoppar och stänger ner sidan, om och om och oooom igen!

Svar: Hahaha! Vist är det irriterande???
Matilda Berlin

#16 - Sara Ekman

Snyggt! :)

Svar: Men ja!! =)
Matilda Berlin

#17 - Elin

Sååå snyggt!!

Svar: Visst var dom?? =)
Matilda Berlin

#18 - Linnéa

Åh sååå mycket snygga plagg, och färger <3

Svar: Visst var dom?? =) Kram <3
Matilda Berlin

#19 - Alice

Håller med, ibland hittar man bara INGENTING!!

#20 - Alice

Håller med, ibland hittar man bara INGENTING!!

Svar: Jamen verkligen!! Så är det.. Kram
Matilda Berlin

#21 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh en massa snyggt! Älskar färgen :D

Svar: Jag med! Såå fint <3
Matilda Berlin

#22 - MALIN

Jag vill alltid shoppa haha! Kram

Svar: Hahaha, älskar't! Kram <3
Matilda Berlin

#23 - Anna

Så snygga!! :)

Svar: Men jaaaa! =)
Matilda Berlin

#24 - Gabriella

Såå mycket snyggt, jag lider nog också av shoppingtorka just nu.. haha!!

Svar: Haha, så oklart att man kan göra det!! Kram
Matilda Berlin

#25 - Julia Svensson

Såå mycket snyggt!

Svar: Visst var det?? =)
Matilda Berlin

#26 - Chanapha

Jag är väldigt shoppingsugen nu, men försöker att spara pengarna lite till så jag kan köpa en bättre sak :)

Svar: Det gör du rätt i! Får man lov och fråga vad du sparar till för spännande?? =) Kram <3
Matilda Berlin

#27 - Carro

Åh så mycket fint! Jag skulle behöva en ny vårgarderob, men handlar bara till Joline 😉

Svar: Haha, du får leva ut shoppingen genom henne ;) Kram
Matilda Berlin