Matilda Berlin


Matchalatte for life
 
 
 

Hello beauty! 

Vet ni vad som slog mig precis? Jag minns inte ens sist jag tog en sovmorgon. Eller jo, i helgen struntade jag i att sätta klocka och vaknade halv 8, men det tycker jag inte räknas. Nej, jag snackar om en sån där sovmorgon när man sover till 10, 12 eller kanske till och med 2.
Hur jag kunde gå och bli en morgonmänniska förstår jag verkligen inte! Jag var ju sjusovaren nummer ett… Haha!

 Men, men! Att börja dagen pigg och glad, med morgonpromenad och sen en stor kopp matchalatte är verkligen inte fel! =)

 

Hur började din dag?? Bra hoppas jag! 


#1 - Sara Ekman

Gott :)

Svar: Sååå gott!! =)
Matilda Berlin

#2 - Netti Starby

Fast det är ändå härligt att vara en morgonmänniska för då har man hela dagen framför sig! :-D Kramis

Svar: Det är ju verkligen sååå! Bästa med dagen!! =) Kram <3
Matilda Berlin

#3 - Carro

Hihi inte jag heller, här börjar varje morgon runt 6 😬

Svar: Haha! Okej, då har jag lite sovmorgon i alla fall ;) Kram
Matilda Berlin

#4 - Sara

Jag brukar också vakna tidigt av mig själv när jag är ledig, vet inte hur det blivit så haha

Svar: Nej visst är det skummt att det har blivit så?? Haha! Kram
Matilda Berlin

#5 - Natalia

Så gott :D

Svar: Verkligen sååå gott =)
Matilda Berlin

#6 - Julia Svensson

Älskar skalet!

Svar: Tack finaste du!! =)
Matilda Berlin

#7 - Bella

Åh vad gott det ser ut, har aldrig testat den sortens latte! Måste göra det.

Svar: Det måste du göra! Är verkligen supergott!! =)
Matilda Berlin

#8 - Sanna

Det är verkligen så gott!

Svar: Men jaaaa! MUMS =)
Matilda Berlin

#9 - The Queens Diary

Älskar ditt skal :D

Svar: Tack fining!
Matilda Berlin

#10 - Mie Evnice

Vet inte heller hur man sover länge längre! Har jobbat hela påsken och idag tyckte jag att jag skulle sova länge! 07.30 var jag uppe och diskade...

Svar: Hahaha! Så typiskt att man inte kan sova när man verkligen vill det! Kram
Matilda Berlin

#11 - Alice Lindström

Ser ut som en nice start på dagen!

Svar: Det var det verkligen med =)
Matilda Berlin

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag fattar inte huuur jag klarade av att sova till tolv i tonåren. HUR!! Ibland blir det sovmorgon till niosnåret typ. Men längre än så funkar inte för mig ^^

Svar: Nämen verkligen! Jag förstår det verkligen inte!!! Hahaha!
Matilda Berlin

#13 - Alice

Haha, är också en riktig morgonmänniska! ^^ Så gott det ser ut, har dock inte provat det!

Svar: Det borde du göra =) Är verkligen supergott!
Matilda Berlin

#14 - Natalie

Jag har också blivit och är en rejäl morgonmänniska! Kan vakna senast kl. 07.00 bara sådär, skulle också behöva en sovmorgon... Gott med latte!! Kram

Svar: Hur var det ens möjligt att tidigare sova tills efter lunch?? Förstår det verkligen inte ;) Kram fining <3
Matilda Berlin

#15 - Hanna

så fräscht :d

Svar: Och sååå gott! =)
Matilda Berlin

#16 - Mirre - Sweetwords

Otroligt snyggt skal

Svar: Tusen tack söta du!!
Matilda Berlin

#17 - Chanapha

Älskar matcha latte! Det är så himla gott <3

Svar: Det är ju VERKLIGEN det! MUMS <3
Matilda Berlin

#18 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Har aldrig testat matchalatte! Ser spännande ut :)
Kram fina du <3

Svar: Det borde du göra om du springer på det någon gång! Är verkligen sååå gott =) Kram finaste <3
Matilda Berlin

#19 - Johanna Utterberg

Jag är verkligen en morgonmänniska och minns inte när jag sov till 12 och efter senast!! ;) Önskar att man kund göra det ibland. Ha en fin kväll vännen <3 Kram

Svar: Haha! Jamen visst gör man? Att få vakna sådär totalt bortdomnad och utsövd av solen mitt på himlen kan vara otroligt skönt ;) Kram <3
Matilda Berlin

#20 - frida christina

Åh vad gott!

Svar: Verkligen såååå gott =) Kram
Matilda Berlin

#21 - Ida

Åh.. vad härligt!! :) Vaknar oftast väldigt tidigt jag också! :)

Svar: Så härlig start på dagen! Och då är det sköna att man har så många timmar på sig =) Kram
Matilda Berlin

#22 - Sussi

Hur tar du så fina bilder? Tips?

Svar: Nämen åhh vad glad jag blir!! Jag tar mina bilder med mobilkamera och tycker ärligt att jag verkligen inte tar särskilt bra bilder, så det betyder jättemycket att du skriver så =) Tips då? Ta många bilder (oftast bli i alla fall en bra), försök bygga bilder med olika texturer exempelvis glas mot marmor, blommor och växter är alltid fina att ha med och tänk på ljuset =) Kram fining <3
Matilda Berlin

#23 - Linnéa

Åh, sååå gott det ser ut :p

Min dag har varit strålande, födelsedag och allt <3

Svar: Det är det verkligen!! Men åhh, grattis i efterskott fina du <3
Matilda Berlin