Matilda Berlin


På väg till landet
 

Hej hjärtan! Hur har eran dag varit?
Min har varit en riktig hjärnmosare med en massa plugg. Har dessutom bestämt mig för att tenta av en utav kurserna imorgon, så önska mig lycka till!

 Efter en sån här dag tror jag nog att ni alla förstår precis hur skönt det ska bli att åka iväg till gymmet en stund. Jag ska hålla en CX-klass men innan det blir det antingen Sh’bam eller GRIT Cardio. Har faktiskt inte bestämt mig utan kör en spontanare minuten innan passet börjar, haha!

Kvällen ska jag sen avsluta med Richard ute i mina föräldrars stuga på landet. Han bor där för att ha närmre till ett arbete han är på just nu. Egentligen är det rätt värdelöst för mig att åka ut så pass sent det ändå blir, för att sen kliva upp tidigt imorgon för att hinna in till min hälsoundersökning. Men med tanke på allt Richard gör för mig, är en tidig morgon det minsta jag kan göra för honom. Eller vad tycker ni??

 


 

#1 - Chanapha

Tycker att du valde rätt beslut. Om man är i ett förhållande så handlar det om att finnas för varandra <3

Svar: Tack snälla! Och precis så är det! Nu blev det tyvärr inte så, men jag var påväg ;) Kram <3
Matilda Berlin

#2 - Carolina Thoor

Vet inte hur mycket han gör för dig, men jag hade absolut gjort det för min pojkvän. Sådant är han värd!
Sv; tack :D

Svar: Men absolut! Han gör allt för mig, så det är det minsta jag kan göra =) Kram
Matilda Berlin

#3 - JoJo

jag tycker absolut att du ska göra det för honom och lycka till med tentan! :)

Svar: Tack finaste du!! =)
Matilda Berlin

#4 - Gabriella

Stort lycka till imorgon!!

Svar: Tack snälla! Lär behövas... :/
Matilda Berlin

#5 - Amanda

Vad gulligt gjort av dig! :)

Svar: Nu föll det tyvärr igenom... Men är det tanken som räknas, så tack ;)
Matilda Berlin

#6 - elin

Sv: Åh tack bästa! en tidig morgon är det minsta , inte för att jag vet hur mycket han gör för dig , men det är viktigt att ge och inte bara ta <3

Svar: Det är ju verkligen det! Så det är det minsta jag kan göra =) <3
Matilda Berlin

#7 - Tilda Barkselius

Men så fint av dig att ändå åka ut dit! Hoppas passet gick bra också :)

Svar: Tack sälla! Nu blev det ju inte så, men tack i alla fall ;) Kram <3
Matilda Berlin

#8 - MALIN

Hoppas att du har haft en bra dag! Kram

Svar: Tack detsamma fining! Kram <3
Matilda Berlin

#9 - Amanda Forsman

Det är han nog värd :D

Svar: Det är han definitivt! =)
Matilda Berlin

#10 - Angelica

Lycka till med tentan!!

Svar: Tack snälla! Lär behövas... <3
Matilda Berlin

#11 - Kattis

Ja vad gör man inte för sin kärlek!?☺ förstår så väl hur skönt det är att komma till gymmet efter en riktig pluggdag! Hoppas det går bra att tenta av kursen!☺

Svar: Jamen verkligen!! Det är väl det minsta man kan göra =) Kram
Matilda Berlin