Matilda Berlin


Påverkad
Jag tror nog aldrig att det har varit så tydligt att mitt humör styrs utav vädret som det varit idag. Imorse var det grått och mulet och jag åt min frukost trött, slö och lite smådeppig. Samtidigt som det sedan började regna övervägde jag att gå och lägga mig igen, dra täcket över huvudet och glömma den här dagen. 

Hade det inte varit för att jag hade en lunch inbokad så hade jag verkligen gjort det. Så tusen tack Teresia!! Det blev en sån där perfekt lunch som fick mig att lämna sprallig, glad och peppad! Plus lite kissnödig och fruktansvärt nervös eftersom att jag skulle iväg och tenta av en kurs, haha! 

 
 
Och vet ni vad? När det var över och jag kunde pusta ut, ja då hade regnet slutat och solen sken bakom molntäcket. 
Det hade verkligen inte förvånat mig om solen hade börjat skina på en klarblå himmel nu med tanke på att det är BodyJam och kramar med Richard som är kvar på denna dag, haha!

 

Men visst är det märkligt hur vädret påverkar? Eller är det bara jag??

 


 

#1 - Michelle

Gud så gott det ser ut! Så fin blogg du har! :)

Svar: Det var det med! Och tusen tack vad glad jag blir! <3 <3 <3
Matilda Berlin

#2 - Linnéa

Men jösses, såååå gott det ser ut <3

Svar: Det var det verkligen med =) Kram <33
Matilda Berlin

#3 - Miss Baby Peaches

Gud vad gott det ser ut!
Jag blir också påverkad av vädret. Ä det grått blir jag sjukt opepp!

Svar: Det var det med! =) Jamen visst är det så? Mer sol åt folket och peppigare humör rösta jag för ;) Kram
Matilda Berlin

#4 - Gabriella

Åh såå gott!!

Svar: Verkligen sååå gott =)
Matilda Berlin

#5 - Anonym

Ja vädret påverkar verkligen ! :)

Svar: Så enormt mycket!!
Matilda Berlin

#6 - ullie

ja så va det här oxå men vi åkte till stora köpcentrata så då va det roligare . men nu öser det ner så ja dra täcke känns rätt lockande u me =)

Svar: Men visst gjorde det?? Hoppas du har bättre väder idag =)
Matilda Berlin

#7 - elin

Sv: Roligt att du längtar , mums så gott det där såg ut :)

Svar: Det var verkligen sååå gott =)
Matilda Berlin

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

Vädret påverkar mig jättemycket, och jag kan knappt vänta tills det är dags för vår. Här i Umeå har den aldrig varit så sen!

Svar: Nämen fyy! Jag hoppas verkligen för din skull att den kommer snart! Kram
Matilda Berlin

#9 - ♫♪ sandra

gott!

Svar: Ohh ja! Kram fining
Matilda Berlin