Matilda Berlin


Bästa Sättet att kicka igång veckan på

Asså, aj aj aj! Här snackar vi träningsvärk! Ni som har testat nyaste GRIT Strenght, ni vet vad jag pratar om. Ni som är på release 19, ni har något att se fram emot! Och ni som aldrig testat GRIT - do it! 

 Jag vet inte vad det var igår men jag kan inte minnas sist jag kände mig så otroligt stark. Den powern och endorfinkicken jag fick när jag och Nadine tillsammans köttade igenom sista låten, samtidigt som lårmusklerna brände och lungorna sved, är helt oförståelig och nästan oförklarlig. Det är lite utav en “du måste ha varit där”-känsla över det! Och en känsla som är helt underbar! 

Jag vet inte hur det är med er, men jag har svårt att komma på ett bättre sätt att starta veckan på =)

 

 

 


#1 - Henrietta

Åh vad skönt!

Svar: Ja verkligen såå härligt =)
Matilda Berlin

#2 - Linda

Bra jobbat!! :-) <3

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin

#3 - Netti Starby

Vad härligt med ett sådant hårt pass! :-D Kramis

Svar: Jamen verkligen! Känns att man gjort något bra då =) Kram <3
Matilda Berlin

#4 - Bella

Vilken skön start på dagen!

Svar: Ohh yes! =) Kram
Matilda Berlin

#5 - Amanda

Åh vad härligt 😃

Svar: Verkligen! Grym start =) <3
Matilda Berlin

#6 - Carro

Vilken härlig känsla och grym du är!!! :)

Svar: Men ja! Såå underbart =) Kram
Matilda Berlin

#7 - Emma

Spännande! man kanske borde testa det någon gång :D

Svar: Det tycker jag verkligen att du borde =)
Matilda Berlin

#8 - Julia Svensson

Duktig du är!!

Svar: Tack fina du!! <3
Matilda Berlin

#9 - Amanda

Håller med, helt klart bästa sättet att starta veckan på!

Svar: Men JA, verkligen! <3
Matilda Berlin

#10 - Moa Kandelin

Vad skönt :)

Svar: Så underbart <3
Matilda Berlin

#11 - Johanna Utterberg

Vad duktig du är och vad härligt det låter, en riktigt kickstart!! :D Hoppas du får en fin kväll finis! Kram <33

Svar: Tusen tack fina du! Och detsamma <3
Matilda Berlin