Matilda Berlin


Outfit helt i min smak

Är det inte intressant hur man ibland kan förvåna sig själv? Jag har varit helt övertygad om jag inte passar i polotröjor. Jag har varit så pass säker på det att jag inte ens har testat. Men så såg jag en outfit-bild på pintrest på en tjej som var såå galet snygg att jag impulsivt beställde hem en svart, basic en. Förstå min förvåning när jag sen tar på mig den och helt ärligt: känner mig riktigt snygg! 

 Jag har alltså inte haft på mig en polotröja sen jag gick i 4:an. Då var den dock inte svart, utan senapsgul. Och jag matchade den med lila byxor och tandställning, haha! 

 
 
 Polo HÄR // Kjol HÄR // Bomber HÄR // Klackar HÄR
 
 
Vad tycker ni?? Har hänt lite sen min senaste polooutift ;)
 

#1 - Natalia

SNYGG SNYGG SNYGG!!

Har en tävling på bloggen där du kan vinna en box med massa te, var gärna med.
Ber om ursäkt om du inte gillar att jag tipsar om tävling.

Kram fina du <3​

Svar: Tack finaste du! Det är okej, jag älskar ju te, så självklart vill jag vara med =) Kram <33
Matilda Berlin

#2 - Celine

Åh jag lever i polotröjor! Det är typ det bästa jag vet haha!

Svar: Jag förstår numera varför! ;) Kram
Matilda Berlin

#3 - Gabriella

Jättefint!!

Svar: Tack fina du!
Matilda Berlin

#4 - Henrietta

Jättehärlig outfit!

Svar: Tusen tack fining <3
Matilda Berlin

#5 - Amanda

Åh så snyggt! :)

Svar: Men åhh vad glad jag blir! Tack söta du <3
Matilda Berlin

#6 - Julia Persson

Snygg!

Svar: Tack finaste du!
Matilda Berlin

#7 - Emelie andersson

Så snyggt! :)

Svar: Tusen tack finaste <3
Matilda Berlin

#8 - Emelie andersson

Så snyggt! :)

#9 - Tilda Barkselius

Gud så snygg outfit!

Svar: Tusen tack fina du! Blir verkligen sååå glad <33
Matilda Berlin

#10 - Erika

Du passade ju superbra i den :)

Svar: Tack finaste du! Kram <3
Matilda Berlin

#11 - Ida

Super snyggt ju!! :)

Svar: Tusen tack fining <3
Matilda Berlin

#12 - Heléna

Den klär dig absolut!!! Du blev superfin i den :D Kramar finaste Matilda och jag hoppas du har haft en riktigt fin dag <333

Svar: Men åhh vad glad jag blir! Tack finaste Heléna och ha nu en underbar fredag <333
Matilda Berlin

#13 - Angelica

Jättefint! Lustigt nog fick jag för mig samma sak, men impulsköpte en grå polotröja & bah "wooow!" haha!

Svar: Hahaha! Men visst är det kul när man inser att man passade i något man var stensäker på inte skulle funka? =) Kram
Matilda Berlin

#14 - Marie

Supersnyggt! Du verkar ha så fin klädstil! Ibland önskar jag att jag tog tag i att förnya min egen klädstil, jag tror det skulle göra susen:)


Svar: Men åhh! Tack söta du vad glad jag blir! Jag måste bara berätta att det är lite utav en kamp och en hel del planering bakom att utmana min egen stil ;) Det gäller bara lite att våga =) Kram <33
Matilda Berlin