Matilda Berlin


HAN vill fira Alla <3

Vi brukar aldrig riktigt fira några “par-dagar”. Visst kan vi äta något speciellt hemma när vi har årsdag (ifall vi kommer ihåg det, haha) eller köpa hem en liten bukett med blommor under speciella dagar. Men inte så mycket mer. 

Så förstå vad chockad jag blev när Richard (ja det var faktiskt HAN) föreslog att vi skulle fira Alla hjärtans dag och dessutom köpa presenter. Inget stort utan bara något som betyder något. Jag har redan kommit på vad jag ska ge honom, men jag har samlat lite idéer i alla prisklasser, för er som fortfarande funderar =)

Att baka och äta

 

♥ Äppelrosor
Chokladdoppade Jordgubbs-swirlar
Hjärtformad Tårta
Hjärtformad Pizza
Världens sötaste Alla Hjärtansdags cupcakes
20 Alla Hjärtansdags frukostar

Att Dekorera 

 

Kort att göra

 

♥ 50 olika handgjorda kort 
Supersöta StarWars-kort
Hur man viker I'm Bananas - Apkort
Hur man viker Hjärta med vingar

 

Mindre pengar - mera hjärta


Med lite större plånbok

 

Drömmen!

 
 
 
 

 
 
#1 - Tuva Björnwall

Men åh vad mysigt <3

Svar: Sååå mysigt! <33
Matilda Berlin

#2 - Zyllah

Gud vad underbart att fira alla-<3-dag. Jag är inge peppad på den dagen längre, och har ingen att fira med så det blir inget tyvärr.< 3

Svar: Vad tråkigt att höra! Kram fining <3
Matilda Berlin

#3 - Eleonora Adriana ♥

Mysigt, fina idéer! :)

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin

#4 - Sara Ekman

Mys :)

Svar: Men jaaaa! <3
Matilda Berlin

#5 - Moa

Vad mysigt :)

Svar: Jamen verkligen! =)
Matilda Berlin

#6 - Sarahnews

Hjärtformade pizzan var jättesöt!!

Svar: Jamen visst var den?? =)
Matilda Berlin

#7 - Julia Svensson

Åh vad mysigt ikväll!!

Svar: Sååå mysigt! =)
Matilda Berlin

#8 - Emelie Andersson

Vilka fina och bra tips, jag har fixat lite smått och gott som jag ska ställa fram i morgon när han kommer hem. Själv jobbar jag till 20 :)

Svar: Men åh vad mysigt utav dig! Jag har själv gömt en massa smålappar överalt som han kommer att hitta under dagen =) Kram
Matilda Berlin

#9 - Felicia

vilket bra inlägg. Jag är singel nu vilket jag inte varit på flera år sååå lär inte fira i år direkt :)

Svar: Tack fining! Då får du fira alla andra, eller varför inte dig själv? ;) Kram fining och hoppas att du får en fantastisk dag i alla fall! <3
Matilda Berlin

#10 - Alice

Så mysigt att ni ska fira den! ^^

Svar: Visst är det? Vet dock inte hur mycket det blir, men något i alla fall =) Kram
Matilda Berlin

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

omg, det verkar ju uuuunderbart, jag vill ha allt! Ska se om Erik gör något åt mig, men jag har inte planerat något åt honom, så jag vet inte om jag förtjänar uppvaktning direkt ;)

Svar: Visst vill man?? Haha, tycker ändå att han ska fixa åt ;) Kram <3
Matilda Berlin

#12 - Therese

Så bra tips, tack :D

Svar: Självklart <3
Matilda Berlin

#13 - Carro

Så mysigt och härlig inspo :)

Svar: Tack fining! <3
Matilda Berlin

#14 - NICOLE

Så mysigt att han föreslog det! :) Visst är det mysigt med en extra uppmärksammad dag :) Har precis varit och köpt min sambos presenter =) kram

Svar: Visst är det? Var verkligen inte beredd på det, haha! Åhh vad mys! Kram
Matilda Berlin