Matilda Berlin


Idag är ingen vanlig dag

… för idag fyller min underbara, fina lillasyster Fjortis!
Eller lilla och lilla. På något sätt har hon växt om både mig och Isa, och jag kan lova att jag på många plan är barnsligare än vad hon är, haha!

 
 
 

Så ikväll ska vi fira henne med både middag och paket. Om jag inte hörde fel igår så önskade hon att pappa skulle laga kött med hasselbackspotatis och konjaksås - låter inte helt fel va?? 

 

 


 

#1 - Erika

Men åh så kul med födelsedag och kalas! Grattis till henne :D

Svar: <3
Matilda Berlin

#2 - Amanda

Åh vad kul, grattis till henne! 😃

Svar: <3
Matilda Berlin

#3 - Yohanna af Skovde

Men vad kul! Grattis!

Svar: <3
Matilda Berlin

#4 - Amanda

Så roligt, grattis till henne!

Svar: <3
Matilda Berlin

#5 - MALIN

Stort grattis till din lillasyster! Kram

Svar: <3
Matilda Berlin

#6 - Anonym

Men va mysigt :) grattis till henne :D

Svar: <3
Matilda Berlin

#7 - Gabriella

Stort grattis till henne!! :D

Svar: <3
Matilda Berlin

#8 - Natalia

Stort grattis till henne :D

Svar: <3
Matilda Berlin

#9 - A M

Åh vad mysigt, grattis till henne! :D
sv: Nja sådär! ;)
Kram

Svar: <3
Matilda Berlin

#10 - Chanapha

Vad fina ni är <3

Svar: <3
Matilda Berlin

#11 - Sara Ekman

Grattis :D

Svar: <3
Matilda Berlin

#12 - N

Grattis :D

Svar: <3
Matilda Berlin

#13 - Eleonora Adriana ♥

Fina bilder, grattis i efterskott till henne! :)

Svar: <3
Matilda Berlin

#14 - Pauline Hurtig

vad roligt :) fina bilder :)

Svar: Tack fina du <3
Matilda Berlin