Matilda Berlin


Ny dator! Ny Kärlek!

Vissa säger att man inte kan köpa lycka för pengar, men dom personerna har helt klart inte köpt en ny dator, haha! Men jag skojar inte, det här är kärlek vid första ögonkastet!  

 

Jag var och hämtade ut paketet igår och har idag suttit och ställt in allt, flyttat över filer och laddat ned alla mina favoprogram igen. Visst hade jag enkelt kunnat exportera min gamla dator till den nya, men jag tycker det är underbart skönt att få starta på nytt. Att flytta över fil för fil och lägga dom där dom ska vara och inte ha kvar virrvarret av filer som det blir på en dator efter 5-6 år. 

 

Plus att jag är i grund och botten lite utav en teknik nörd och älskar att få sitt och pyssla med sånt här =)

 

 
 
 
 
Jag valde att byta ut min gamla Air mot en Macbook Pro 13'. Lagom stor för att enkelt kunna jobba på, men samtidigt smidig att ta med sig - helt perfekt helt enkelt!


Ni var några som frågade var jag köpte den, vilket var ett specialerbjudande på en "fyndvara", men jag sprang i jakten på ett riktigt bra erbjudande och ni hittar det HÄR



#1 - Ida

Men åh vad kul!! :) Älskar mac, såå bra!

Svar: Då är vi verkligen två!! <3
Matilda Berlin

#2 - Julia Persson

Härligt med nytt :)

Svar: Men JA! Älskar den fullkomligt! <3
Matilda Berlin

#3 - Veronica Möller

Hoppas du blir nöjd med den. Den var jättefin! :) Kram! ♡

Svar: Det är jag verkligen!! Kram <3
Matilda Berlin

#4 - Anonym

Apple produkter är lycka! :D

Svar: Men JA! Sån kärlek <3
Matilda Berlin

#5 - sandra

men nice!

Svar: Men JA! Är helt kär <3
Matilda Berlin

#6 - NICOLE

Haha! =) Så härligt med en ny :D

Svar: Men ja! Är helt kär i den =)
Matilda Berlin

#7 - Tuva Björnwall

Åh vad hääärligt med ny dator!!

Svar: Du anar inte hur skönt det är! <3
Matilda Berlin

#8 - Chanapha

Men åhh nu blir jag avis här! Vill också ha en ny dator <3

Svar: Förstår det! Är helt förälskad i den <3
Matilda Berlin

#9 - Gabriella

Åh såå roligt!!

Svar: Sååå kul! Är så glad verkligen =)
Matilda Berlin

#10 - carolines

Åh vad nice! Vill också ha ny dator =)

Svar: Det är verkligen lycka på hög nivå det här =) <3
Matilda Berlin

#11 - Sara Ekman

Underbart :D

Svar: Men JA! <3
Matilda Berlin

#12 - MALIN

Vad roligt! Du kommer att älska den! Kram

Svar: Det gör jag redan! Helt kär <3
Matilda Berlin

#13 - Freja

Så roligt :) behöver nog själv en ny dator snart!

Svar: Du såg tipset jag hade va? Tyckte det var rätt så bra priser =) Kram
Matilda Berlin

#14 - Wilma

Skulle också behöva byta ut min gamla air mot en ny fräsch mac, avis!!

Svar: Förstår det! Är helt kär i min =) <3
Matilda Berlin

#15 - Heléna

Underbart med en ny dator - förstår din lycka vännen :D Kramar finaste Matilda <333

Svar: Är verkligen heeelt kär i denna! Kram finaste du <333
Matilda Berlin