Matilda Berlin


Priset för färggladast mellis
… går till MIG!

Bara se hur fantastisk det ser ut! Jag har fått många frågor om jag inte kan tipsa om mellis av olika slag. Snabba, nyttiga, goda - ja, you name it!Oftast svara jag er i kommentarsfältet, men idag tänkte jag bjuda på denna skönhet. Hur enkel som helst och jag behöver inte förklara hur god, för det ser ni nog =)

 

 

Dela en kantalopmelon i 2 (eller köp en som redan är det) och gröp ur fröna. Fyll den sedan med något gott till exempel hallon och kokoschips. MUMS! 

 

 
 
 

#1 - Linda

Det där såg helt galet gott och fräscht ut!! kram <3

Svar: Det är det verkligen med! =) Kram <3
Matilda Berlin

#2 - Eleonora Adriana ♥

Mums!

Svar: Men JA! =) Kram
Matilda Berlin

#3 - Jessica Högberg

Oj så vackert!

Svar: Visst är det? Och minst lika gott =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Netti Starby

Det där är verkligen färgglatt och så gott det ser ut! <3 Kramis

Svar: Det var det VERKLIGEN med! =) Kram finaste du <3
Matilda Berlin

#5 - Amanda

Men Gud så härligt!! :)

Svar: Visst är det? =) Kram
Matilda Berlin

#6 - Marie

Å så gott det ser ut!

Svar: Det är det VERKLIGEN med =) Kram
Matilda Berlin

#7 - NICOLE

Brukar också göra så, såå gott OCH fint :D Färgglatt är härligt!

Svar: Jamen visst är det?? =) Kram
Matilda Berlin

#8 - Pauline Hurtig

åh så gott :)

Svar: Men jaaa! =)
Matilda Berlin

#9 - Annette

Tack söta du :) <3

Svar: <3
Matilda Berlin

#10 - freja lindsjö

men åh, så gott !

Svar: Verkligen sååå gott! =)
Matilda Berlin

#11 - Amanda Westberg

Guud så gott och ja, det priset vinner du verkligen!!

Svar: Haha, tack fina du!! <3
Matilda Berlin

#12 - Celine

Så gott det ser ut!

Svar: Det är det med! =) Kram
Matilda Berlin

#13 - Nathalie Tegelstam

Mums, ser såå gott ut! :)

Svar: Det är det verkligen med!! =) Kram
Matilda Berlin

#14 - Julia Svensson

Åh vad gott!

Svar: Mm, det är det! =) Kram
Matilda Berlin

#15 - Chanapha

Men åhh vad gott det ser ut! Och du är så fin. Kram <3

Svar: Tusen tack sötaste du! <3
Matilda Berlin

#16 - Moa

Mums :)

Svar: Jamen verkligen! =)
Matilda Berlin

#17 - Tuva Björnwall

Men gud vad gott!! och dessutom väldigt fint, bloggvänligt ;)

Svar: Tack sötaste du! =)
Matilda Berlin

#18 - Nelly

Så gott det ser ut ^^

Svar: Det är det verkligen med =)
Matilda Berlin

#19 - Amanda

Ser så gott ut!

Svar: Det är det! =) Testa vetja! Kram
Matilda Berlin

#20 - Julia Persson

Gud ändå vad gott!

Svar: Det är det verkligen! =)
Matilda Berlin

#21 - Emelie Andersson

Åh vad mumsigt! :)

Svar: Sååå oerhört gott =)
Matilda Berlin

#22 - sandra

gott!

Svar: Verkligen! Tack fining <3
Matilda Berlin

#23 - Natalia

Tävlingen du deltog i på min blogg är nu avslutad, kika in och se om du vann! Kramar <3

#24 - Natalia

Tävlingen du deltog i på min blogg är nu avslutad, kika in och se om du vann! Kramar <3

Svar: Det måste jag verkligen göra!! Kram <3
Matilda Berlin