Matilda Berlin


Sweet sunday
Untitled #18
 
1. HÄR // 2. DÄR // 3. HÄR // 4. DÄR // 5. HÄR // 6. DÄR // 7. HÄR // 8. DÄR // 9. HÄR // 10. DÄR // 11. HÄR // 12. DÄR // 13. HÄR // 14. DÄR // 15. HÄR // 16. DÄR // 17. HÄR 
 

Hoppas ni har haft en fantastisk helg hjärtan! Redo för en ny vecka av möjligheter?

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle utmana er? Jag har faktiskt precis skrivit klart inlägget med vad som kommer att bli veckans utmaning. Så missa inte att kika in här imorgonbitti för det är en utmaning som kommer att passa oss alla =)

 

Jag tänkte bara passa på att slänga ut ett litet söndagstips med. Nelly har just nu upp till 40% på flera klänningar fram till midnatt. Så missa inte det! Alla klänningarna på bilden ovan är på rea, och hur fina är dom inte?? =)

 


 

#1 - Carro

Så mycket snyggt! Och kul med en utmaning :)

Svar: Jamen visst är det?? Kram <3
Matilda Berlin

#2 - Erika

Vilka fina klänningar :)

Svar: Visst var dom? Inte som att man hade sagt nej direkt ;) Kram
Matilda Berlin

#3 - Johanna Utterberg

Vilket bra tips, blir så himla shoppingsugen! :) Hoppas du är redo för en ny vecka finis! Kram <33

Svar: Hihi, visst blir man?? Detsamma söta du <33
Matilda Berlin

#4 - Angus

Det gäller o passa på!
Såg att HM hade 30% extra REA bara idag

Svar: Ja, jag såg det med! Älskar verkligen reor! =) Kram
Matilda Berlin

#5 - Julia Persson

Fina klänningar!

Svar: Tack fina du!
Matilda Berlin

#6 - Sandra*

Tack för tipset ska in direkt och kika, jag älskar klänningar och Nelly har ju så många fina, Låter spännande med utmaning :D kommer lätt kolla in här imorgon <3

Svar: Hoppas du hittade något fint! Kram <3
Matilda Berlin

#7 - Natalia

Vinnaren av te-boxen är utsedd på bloggen! :)
Tack för att du var med, i veckan kommer en ny spännande tävling på bloggen!​

Svar: Guuuu vad glad jag blev! Tusen tack finaste du <3
Matilda Berlin

#8 - Gabriella

Såå många fina!!

Svar: Visst var dom? =)
Matilda Berlin

#9 - Sara Ekman

Snyggt :)

Svar: Tack fina du!!
Matilda Berlin

#10 - Jessica Högberg

Många!

Svar: Ohh ja! =)
Matilda Berlin

#11 - Liene Svärd

sv: Visst är dem :)

Åh kul med rea! men jag vågar inte beställa eftersom klänning är ett plagg som jag måste prova innan.

Svar: Vad synd! Jag ÄLSKAR verkligen rea och tvekar aldrig att fynda haha ;) Kram
Matilda Berlin

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag är såååå redo att utmanas, så spännande det ska bli :)

Svar: Åhh vad kul att höra! Kram
Matilda Berlin

#13 - Veronica Möller

Massa snygga plagg. :) Kram! ♡

Svar: Visst var dom?? Kram =)
Matilda Berlin