Matilda Berlin


Topp 3 mål i Februari

Årets första månad är redan över. Har ni vant er med att skriva 2017 istället för 2016? Jag har konstigt nog kommit in i det helt och hållet utan problem, vilket är mycket märkligt med tanke på att det brukar ta ett bra tag för mig. Undra om jag ska ta det som ett gott tecken på att det här blir ett grymt år?? 

Som vanligt kör vi en recap på förra månadens mål innan vi ger oss på den här månadens =)

1. Jag ska öka min inkomst under Januari! Hmm, jag har väl både nått det och samtidigt inte. Inkomsterna har inte varit superstora, men jag har inte tackat nej till ett endaste jobb jag blivit erbjuden. Så det är i alla fall bra!

 2. Jag måste börja spara mer pengar! Jodå, lite extrapengar sitter på sparkontot och nästa månad ska det komma in ett par till

 3. Jag måste bli vig igen! Äntligen börjar jag känna mig lite mer som mig själv. Jag är fortfarande långt ifrån där jag brukar vara, och där jag vill vara, men det tar inte alls stopp på samma sätt som innan. Bara att fortsätta på samma spår

 

  

TOPP 3 MÅL I FEBRUARI

1. Semesterformen skall fixas inför Thailand! Jag kommer absolut inte att köra någon diet, jag kommer inte att träna annorlunda och jag kommer inte att göra någon fettsugning (haha!). Utan det handlar mer om att jag ska få ordning på mitt småätande som slog klorna om mig under hösten. Så mer bra mat och mindre plock hit och dit!

2. Jag ska minska mina utgifter! Precis som under förra månande vill jag kunna spara undan en slant, men nu måste jag också förbereda mig ekonomiskt inför att vara bortrest i 2 veckor. Kanske ska jag sätta mig ned och göra en budget inför Februaris utgifter?

 3. Mindre stress över livet! Jag vet inte hur många gånger jag har brutit ihop över att jag inte vet vad jag vill bli, att tiden bara springer iväg, att vänner utbildar sig, reser och skaffar barn, att jag inte har den inkomsten jag hade tidigare eller att jag har fullt upp utan att göra något som känns som att det resulterar i något. Den här månaden släpper vi det och tar livet med en klackspark!

 

 Vilka är dina topp 3 mål?


#1 - Marie

Vilka härliga mål du har satt upp! Mitt mål är väl att träna mer:) Ha en bra dag!

Svar: Tack söta du! Och bra mål! Tror verkligen på dig =) Kram
Matilda Berlin

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till med att nå dina mål! :) Mitt största mål denna månad är att få en fast heltidstjänst :)

Svar: Tack fina du! Och lycka till <3
Matilda Berlin

#3 - Hanna

lät ju super bra :D

Svar: Tack sötaste du!
Matilda Berlin

#4 - Jessica Högberg

Bra mål!! Håller tumme att det går bra

Svar: Tack fina! Ha en underbar dag <3
Matilda Berlin

#5 - N

Härligt med mål!

Svar: Tusen tack fina
Matilda Berlin

#6 - Netti Starby

Vilka bra mål du har och lycka till med dom! :-D Kramis

Svar: Tusen tack fina du! Kram <33
Matilda Berlin

#7 - Photo by E M E R E L L A

Åh vilka bra mål! Jag måste faktiskt fundera vilka mål jag ska ha :D

Svar: Gör det! Är nyfiken på vad du kommer fram till =)
Matilda Berlin

#8 - MartinaOlsson

sv; Vi har inte årsdagen på samma dag som Alla hjärtans dag, utan vår årsdag är den 11:e februari så det blir på helgen innan då :) Så vi har planerat in massa kul grejer för båda dom dagarna! Just när det gäller årsdagen så bestämde vi att vi ska åka till Göteborg och äta på Pinchos, vi brukar äta på Pinchos i Uddevalla rätt ofta eftersom det ligger mycket närmre där vi bor, men vi tänkte att det kunde vara kul att testa något nytt, en lite annorlunda meny och så :) Och innan middagen kom vi inte på någon bestämd aktivitet som vi båda ville göra så vi tänkte att vi bara går runt i Göteborg och myser i några timmar innan det är dags att äta, så får vi se om vi hittar något skoj liksom :) Annars är det ju mysigt att bara gå runt och titta på grejer också tycker jag!

Svar: Ahh, då missförstod jag helt... Men asså guu vad mysigt det låter! Kram fining
Matilda Berlin

#9 - Zyllah

Mitt största mål är väl egentligen att jag ska börja jobba den här månaden. <3

Svar: Såå bra mål! Lycka till nu fining <3
Matilda Berlin

#10 - Natalia

Spara pengar har jag med ;)

Svar: Då kör vi på det nu! Kram <3
Matilda Berlin

#11 - Carro

Härliga mål! Och jag håller med 2017 har man vant sig ovanligt snabbt vid att skriva.

Svar: Tack fina du! Och ja, verkligen! <3
Matilda Berlin

#12 - NICOLE

Kul att läsa om de mål du hade i januari och så de nya :) Lycka till med dem! Det kommer bli en bra månad :D

Svar: Tusen tack fina du! Skönt att ha något att sträva mot liksom =) Kram
Matilda Berlin

#13 - Henrietta

Jättebra mål!

Svar: Tack sötaste du!
Matilda Berlin

#14 - Emma Broberg

Vad härligt!! Stort lycka till <3

#15 - Therese

Jätte bra mål :D Jag har nog tyvärr inga direkta mål, men nu när jag läste ditt inlägg så fick det mig att fundera..

Svar: Jätte kul att du känner så :D Kram

Svar: Såå nyfiken på om du kommer på något =) kram
Matilda Berlin

#16 - ISA

återigen: heja dig som faktiskt följer upp dina mål såhär! you go. Jag borde också bli bättre på detta med att hålla i pengarna alltså.. helt otroligt slösig ibland :(

Svar: Då är vi två! Tänk vilken dröm att vara miljonär och kunna köpa ALLT man vill ;) Kram
Matilda Berlin

#17 - Erika

Vad smart att sätta upp mål för varje månad :)

Svar: Visst är det? =) Kram
Matilda Berlin

#18 - Melan

Vilket roligt inlägg och jättesmart idé att sätta mål för varje månad, det skall jag nog också börja med nu 🙈

Svar: Gör det! Såå nyfiken på vilka dina mål blir =) Kram
Matilda Berlin

#19 - Melan

Vilket roligt inlägg och jättesmart idé att sätta mål för varje månad, det skall jag nog också börja med nu 🙈

#20 - sandra

kul att läsa :)

Svar: Tack fining <3
Matilda Berlin

#21 - ajlimullersandvik.blogg.se

Äsch, glömde det där med att bli vig!!! Men jag får fortsätta i februari då :D

Svar: Haha, bara att köra på ;) kram <3
Matilda Berlin

#22 - Ida

Bra att ha något att sträva mot :)

Svar: Det är verkligen det! =) Kram
Matilda Berlin