Matilda Berlin


GRIT och träningsvärk som heter duga

Godmorgon hjärtan!

Idag är det nästan så att jag ställer mig själv frågan om det är okej att sjuka sig på grund utav träningsvärk, haha! Igår var jag på GRIT Strenght, precis som de senaste måndagarna, men precis när jag klev in i salen fick jag reda på att instruktören bytt till den absolut senaste releasen (nummer 20). Den är så ny att de “vanliga” instruktörerna inte har fått den än, utan bara de som är utbildare - vilket våran Elin är. 

Så skoja inte att min kropp fick sig en chock utav alla nya övningar och intervaller. Vilket verkligen känns idag! Men som vanligt så fullkomligt älskar jag det, haha! =)

 
 
 
 That post GRIT-feel!
 

#1 - Linda

Gud så skönt med träningsvärk!! <3

Svar: Såååå underbart! Fullkomligt älskar det =) Kram <3
Matilda Berlin

#2 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Hoppas att träningsvärken lägger sig snabbt :)

Svar: Det gjorde den! Tyvärr nästan lite för snabbt ;) Kram
Matilda Berlin

#3 - Therese

Fin du är och träningsvärken är ju lätt den bästa värken man kan ha :P

Svar: Det är ju verkligen det!! =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Days by Johanna

Gött med träningsvärk, hoppas kroppen släpper den snart :)

Svar: Så underbart! tyvärr släppte den nästan lite för snabbt, haha! Kram
Matilda Berlin

#5 - Amanda

Åh vad härligt! Men hoppas den släpper snart :)

Svar: Tyvärr gjorde den det lite för tidigt.. Hade gärna haft den ett par dagawr till ;) Kram
Matilda Berlin

#6 - Netti Starby

Låter riktigt härligt :-D Kramis

Svar: Håller helt med ;) Kram <33
Matilda Berlin

#7 - MartinaOlsson

sv; tack så jättemycket! :)

#8 - MartinaOlsson

sv; tack så jättemycket! :)

Svar: <3
Matilda Berlin

#9 - NICOLE

Haha rolig du är! =) Skönt med träningsvärk ;) Ska snart ut och springa, såå härligt!

Svar: Men åhhh vad härligt! Hoppas det gick bra! =) Kram <33
Matilda Berlin

#10 - Jessica Högberg

Underbara du

Svar: Detsamma finaste <3
Matilda Berlin

#11 - A M

GRYM!! Träningsvärk är underbart!
sv: tack :D

Svar: Det är ju VERKLIGEN det! Kram finis <3
Matilda Berlin

#12 - Prietha

Åh, ÄLSKAR grit!!

Svar: Då är vi verkligen 2! Kram
Matilda Berlin

#13 - Tarn

Just nu är inte min träningsmotivation på topp :( Kan inte du göra hitta ett inlägg på hur man hittar motivation osv? <3

Svar: Självklart! Jag ska se när jag får tid att skriva det, men jag lovar att det kommer snart! =) Kram <3
Matilda Berlin

#14 - Tarn

Just nu är inte min träningsmotivation på topp :( Kan inte du göra hitta ett inlägg på hur man hittar motivation osv? <3