Matilda Berlin


Matching the wall
 Bomber HÄR // Linne HÄR // Jeans HÄR // Sneakers HÄR 
Psst! Fram tills midnatt är det 20% på ALLT hos Nelly med koden: CELEBRATE

 Dagens plus och minus

 + Jag har fotat en hel del! Äntligen! Så snart ska ni, precis som ni efterfrågat, få se vad som fanns i paketen jag fick hem förra veckan =) Bland annt dagens outfit ↑

- Jag fick inget jobb imorse… Som ni vet är jag för tillfället med i vikariepoolen och är därför inte garanterad jobb, men trots det är det inte många dagar jag inte har jobbat. Så en dag utan betalt är lite sådär…

+ Efter en mailkonversation idag har jag ett superroligt samarbete på gång men ett fantastiskt företag. Ser sååå mycket fram emot det!

+ Våra klockor är inlämnade för batteribyte. Utav någon konstig anledning har alla mina och Richards armbandsur stannat, haha! Men snart är dom igång igen

- Min franstjej är sjukskriven, så imorse vaknade jag helt osminkad. Det är jag verkligen inte van med längre… Jag hade helt glömt hur trött jag ser ut på morgonen

+ Inga fransar, men nya naglar! Eftersom att jag inte fick något jobb så passade jag på att fixa dom idag

- Jag har brutit min “detox”… Jag lovade ju att jag skulle hålla den i två veckor, och det gjorde jag! Men idag var jag där och nallade på flingorna (guuu vad gott det var). Däremot var det inget småätande utan till min frukost, så på så sätt är det bra 

+ Tisdag betyder Sh’bam och CX! Och det kan ju inte vara något dåligt, haha! =)

 

 


Hur har eran dag varit? Mest + eller -?


#1 - Amanda

Åh vad snyggt! :) Min dag har varit ++ :)

Svar: Jag såg det! Guu vad härligt! Kram <3
Matilda Berlin

#2 - sandra

kul att läsa :)

Svar: Tusen tack sötaste du!
Matilda Berlin

#3 - Jasmine

Häftigt hur jackan och väggen passade ihop ;p

Svar: Visst var det? =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Carro

Snygging!!!

Svar: Tusen tack finaste du!! <3
Matilda Berlin

#5 - Anonym

Vad heter hon som gör dina fransar? :)

Svar: Hon heter Elisabeth och är verkligen superduktig! Sök på Lotus Lusches på Facebook så hittar du henne =)
Matilda Berlin

#6 - Gabriella

Åh så härligt med nya naglar, sååå snyggt!!

Svar: Sååå skönt! Älskar verkligen ny design =) Kram
Matilda Berlin

#7 - Natalia

- Extremt trött...
+ Träffat en underbar vän!


Åg gud vilken fin boomberjacka (älskar bomberjackor)!!

Svar: Hoppas du fick lite extra energi utav kompisen och fick sova gott inatt då! Kram finaste <33
Matilda Berlin

#8 - Erika

Kul +/- lista! :D

Svar: Tusen tack fina du!
Matilda Berlin

#9 - Sara Ekman

Så snygg bild! :)

Svar: Men åhh vad glad jag blir! Tack fining!
Matilda Berlin

#10 - Heléna

Härligt när det är fler + än - :D Fin bild på dig och så snygg outfit! Jag har också haft flest + idag och har haft så himla roligt på jobbet :D Hoppas du får en riktigt fin dag imorgon finaste Matilda <3 Kramar <333

Svar: Ja, jag såg det! Lät verkligen sm att du haft en riktig toppendag! Kram finaste underbaraste Heléna! <33
Matilda Berlin

#11 - Karin

Är du bara inskriven i skolans vikariepool eller även i förskolan? Om det nu är skilda. Förskolan skriker efter vikarier och många gånger får vi höra att vikarierna är slut 😱

Svar: Det är för båda, som jag har förstått det i alla fall. Konstigt att jag inte fått höra något då 🤔😔
Matilda Berlin

#12 - Karin

Har faktiskt fått höra i efterhand att de dagar som vikarierna var slut så fanns det flera som inte ens blivit uppringda 😡

Svar: Fyy så arg jag blir! Tyvärr tycker ajg att det sköts jättedåligt ifrån deras sida.... Hoppas dom tar det till sig till nästa gång!
Matilda Berlin

#13 - Karin

Har faktiskt fått höra i efterhand att de dagar som vikarierna var slut så fanns det flera som inte ens blivit uppringda 😡