Matilda Berlin


Är så nervös!

 
 
 

Godmorgon hjärtan! Tänk att det redan är Fredag igen =)
Här på ön har det varit Sportlov den här veckan, vilket har inneburit att jag inte haft särskilt mycket jobb. Men det betyder verkligen inte att jag har legat på latsidan, utan då gäller det att få varje dag att räknas. Idag är inget undantag!
 

Morgonen börjades än en gång med en Powerwalk. Såå skönt att väcka kroppen till liv i samma takt som hjärnan. Och nu sitter jag här och äter frukost samtidigt som jag förbereder mig mentalt, för vet ni vad? Jag ska iväg på en arbetsintervju! Så wish me good luck!

Vad har ni för planer idag?

 

#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

Underbart! Här i Umeå börjar sportlovet från och med ikväll :D :D

Svar: Men åh vad härligt! Då har du något att se fram emot med andra ord =) Kram <3
Matilda Berlin

#2 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Lycka till fina du! Håller tummarna! :D

God morgon! Vill​​e bara kika in och berätta att vinnarna av Veckans Blogg ligger uppe nu och denna gången blev det en extra vinnare. Du kan nu kika in och se vilka som vann. Jag vill också tacka för att du deltog! En ny omgång kommer upp ikväll och du är välkommen att delta igen oavsett om du vann den här gången eller inte. :)

Direktlänk till vinnarna: http://nouw.com/lilbabustyle/vinnarna-i-veckans-blogg-4-29226073​​

Svar: Åhh vad spännande! Det måste jag inte och kolla =)
Matilda Berlin

#3 - Anonym

Skön start på dagen med PW!

Svar: Men verkligen! =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Emma

Sv: tack så mycket fina du! Hoppas intervjun kommer gå bra:D

Svar: Tack snälla! Det gjorde den verkligen =) Kram <3
Matilda Berlin

#5 - Nicole

Får sportlov idag, härligt att börja morgonen med powerwalk. :D

Svar: Men guu vad underbart! Njut fina du <3
Matilda Berlin

#6 - Natalia

Så gott :D

Nu är jag äntligen tillbaka från min bloggpaus! :) Önskar dig en fantastisk fredag :)

#7 - Natalia

Så gott :D

Nu är jag äntligen tillbaka från min bloggpaus! :) Önskar dig en fantastisk fredag :)

Svar: Åh så kul att höra! Kram <33
Matilda Berlin

#8 - Angelica

Den där frukosten såg sååå god ut! Lycka till på arbetsintervjun :D

Svar: Det var den verkligen med! MUMS säger jag bara =) Kram
Matilda Berlin

#9 - Celine

Lycka till med intervjun! Det går säkert jättebra!

Svar: Tack söta du! Det gjorde det =D Kram <3
Matilda Berlin

#10 - ISA

håller båda mina tummar! det kommer gå strålande, hoppas du kommer med rapport sen *nyfiken*

Svar: Tack snälla du! Det gick verkligen toppenbra =) Kram
Matilda Berlin

#11 - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Vad spännande. Lycka till!!!!

Svar: Tack fining! <3
Matilda Berlin

#12 - Netti Starby

Lycka till med arbetsintervjun och vilken härlig start! <3 Kramis

Svar: Tusen tack fina du! Kram <33
Matilda Berlin

#13 - Julia Svensson

Lycka till finis, håller tummarna!!

Svar: Tusen tack söta du! Kram
Matilda Berlin

#14 - Therese

Ligga hemma och vila magen då det vankas bloggmiddag imorgon :)

Svar: Hoppas det känns lite bättre! Kram
Matilda Berlin

#15 - Carro

Åh lycka till fina du! 💕

Svar: Tusen tack söta du! <33
Matilda Berlin

#16 - Anonym

Åh hoppas de gick bra! :)

Svar: Tack fina du! Det gjorde det verkligen =) Kram
Matilda Berlin

#17 - Tuva Björnwall

Muums vad gott!!

Svar: Sååå gott! =) Kram
Matilda Berlin

#18 - Veronica Möller

Åh vad gott det såg ut! :) Idag är mina planer att enbart ta det lugnt och mysa. :) Kram! ♡

Svar: Det låter som en riktigt bra dag! Kram fina du <3
Matilda Berlin

#19 - NICOLE

Mums, ser jättegott ut :D Och stort lycka till! Är säker på att det gick jääättebra!!

Svar: Det gjorde det med =D Kram fining <3
Matilda Berlin