Matilda Berlin


Filmtips som får dig att kikna

Jag skäms nästan lite över det, men det finns verkligen inget roligare än animerade barnfilmer.

Det kanske är så att jag har missat något steg i utvecklingen från att vara barn till vuxen, men jag skulle dagar i veckan hellre se Minionerna 2 på bio istället för den nya Star Warsfilmen (även om jag längtar enormt efter den). 

Trassel, Dumma Mej, Hotel Transylvanien, Frost - helt klart favoriter allihopa! Och igår hittade jag en till: Storkarna.
Vi satt och garvade så att vi höll på att kikna. Den är verkligen helt fantastisk! Ni vet en sån där perfekt combo av barn- och vuxenskämt in disguise.
Så har ni en bakfylla att bota idag, en tråkig eftermiddag eller en myskväll med familjen så är det filmen att se =)

 
 
 

#1 - Carro

Hihi tack för tipset, min sambo älskar också sånna filmer :)

Svar: Då har han bra smak, haha! ;) kram <3
Matilda Berlin

#2 - A M

Åh den har jag inte sett! :) Får ta och kolla på den!
sv: Ellerhur!! :D

Svar: Det måste du göra! Helt underbart spårad, haha! Kram <3
Matilda Berlin

#3 - Bella

Bra tips!

Svar: Tack fina!
Matilda Berlin

#4 - Emelie

Är också ett stort fan av animerade filmer haha! :)

Svar: Dom är ju BÄST, haha! Kram <3
Matilda Berlin

#5 - Netti Starby

Den där filmen är så rolig :-D Kramis

Svar: Jamen verkligen! Heeelt fantastisk =) Kram
Matilda Berlin

#6 - Amanda

Åh har hört så bra om den, kanske är dags att kika!

Svar: Ja! Den är verkligen helt underbar =)
Matilda Berlin

#7 - Alice

Älskar också animerade barnfilmer, de är ju typ bäst, haha! Har inte sett den, tack för tipset! Kram.

Svar: Den är verkligen helt underbar, så titta på den =) Kram
Matilda Berlin

#8 - Emelie Karlsson

Ska nog ta och se denna! Ska dock se "Sing" ikväll, och är också jätte taggad på den haha!

Svar: Har längtat efter att se den med! Var den bra?? =) Kram
Matilda Berlin

#9 - Ida

Åh är ju såå mysigt att kolla på såna filmer!! =)

Svar: Men JA! Verkligen =) Kram <3
Matilda Berlin

#10 - Johanna Utterberg

Åh vilket härligt filmtips! :) Älskar Disney och animerat! Ha en toppenkväll! Kram <3

Svar: Då är vi verkligen två!! =) Kram finaste du <3
Matilda Berlin

#11 - Therese

Oh den måste jag kolla in, tack för tipset :D

Svar: Gör det för den var verkligen underbar =) Kram <3
Matilda Berlin

#12 - Amanda

Vilket bra tips! 😃

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin