Matilda Berlin


Happy FRIDAY

Godmorgon Sunshines! Happy Friday! 

Det verkar som att det fanns fredagskänsla över till idag med, för jisses vilket underbart humör jag är på =)
Inte nog med det utan jag har även en fantastisk träningsvärk från gårdagens GRIT Plyo. Jag brukar köra Strenghten en gång i veckan, Cardion har jag kört ett par gånger i år, men Plyon är det nog 1,5 år sen sist. Oh God vad det kändes! Och känns idag för den delen, haha! 

 Så, med en mysfrulle framför mig är det svårt att komma på en bättre start på denna dag =)

Jag hoppas verkligen att ni får en riktigt fantastisk Fredag, så hörs vi senare <33

 
Pre GRIT
 
Post GRIT
 
 
 
#1 - Carro

Vilket härligt svettigt pass! Ha en underbar fredag och ja det blev den ljusa :)

Svar: Så underbart! Det samma finaste! <3
Matilda Berlin

#2 - A M

Åh så duktig du är!! Härligt med fredag nu! :D
sv: Nej det är verkligen inte svårt!
Kram, hoppas du får en fin helg!

Svar: Det samma finaste du! <3
Matilda Berlin

#3 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Härligt att du är på så bra humör! :)

Svar: Men jaaa! Så underbart! Kram fining <3
Matilda Berlin

#4 - Emma Grann Fotografi

Gud vad härligt!!

Svar: Sååå härligt =) Kram
Matilda Berlin

#5 - Petra Olsson

Så duktig du är 💖Kramar

Svar: Tack fining! Kram <3
Matilda Berlin

#6 - Marie

Va duktig du är! Trevlig helg!

Svar: Tack finaste! Och detsamma!
Matilda Berlin

#7 - ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar toppen, älskar träningsvärk och mysfrulle (men inte så mycket som jag älskar middag ;))

Svar: Hahaha! ;) frukost som är så gott ;) Kram <33
Matilda Berlin

#8 - Tuva Björnwall

FINASTE du!!

Svar: Inte som du!! <3
Matilda Berlin

#9 - Bella

Hoppas att du får en bra kväll, kram!

Svar: Tack detsamma fining! Kram <3
Matilda Berlin

#10 - Johanna Utterberg

Men åh så härligt med ett riktigt svettigt pass, grym fredagsfys! :D Heja dig!! Ha nu en fin helg vännen! Kram <33

Svar: Jättehärligt, verkligen! Tack detsamma finaste du <33
Matilda Berlin