Matilda Berlin


L • I • F • E
 

Hej vänner!
Först och främst vill jag be er äta lite lördagsgodis för mig! Trots att mitt helgsötsug är så förminskat att det finns inte (hallelujah!) så måste jag säga att det skulle ha suttit fint med en lösgodispåse just nu. Så tänk lite extra på mig när ni gottar till det ikväll =)

Jag har precis kommit hem från en härligt men fruktansvärt svettigt pass på gymmet och tagit skönaste duschen på länge. Såå ljuvligt!
Snart ska vi ut på stan och leta rätt på middagsrestaurang, och så är jag sugen på att traska runt och shoppa lite. Får se hur länge vi orkar dock då vi båda är rätt så slut efter en heldag på stranden.
Är det inte löjligt hur trött man kan bli av att bara ligga still i solen, bada och snorkla lite??

 
 
#1 - Freja

Så härligt!

Svar: Men JA! Kram
Matilda Berlin

#2 - Amanda

Härliga bilder!! :)

Svar: Tack finaste du! <3
Matilda Berlin

#3 - Gabriella

Åh så härligt!!

Svar: Men ja, verkligen!!
Matilda Berlin

#4 - Carro

men skojar du!? såå härliga bilder!!

Svar: Tusen tack sötaste du!
Matilda Berlin