Matilda Berlin


Memory lane

Vad gör man på mobilen när man inte har internet?
I vanliga fall kan man scrolla igenom instagram, kolla facebook, läsa bloggar och slösurfa på alla tankar man får upp i huvudet.
Men på ett flygplan eller utomlands är internettillgången väldigt begränsad. Så vad gör man?
Jag hamnade i alla fall i memory lane i mitt eget bildbiliotek, vilket verkligen var såå kul! Bilder från min första USA resa, balen och studenten, födelsedagsfester, Tokyo i höstas, Thailand nu och allt vad livet bjuder på däremellan. Guu vad mycket magiskt jag har fått välsignelsen att uppleva!

Lite synd bara att det krävs avsaknaden av internet för att hamna där. Så något jag bestämde mig för var att beställa några favoriter i ett mer fysiskt format. En canvas, många foton, kanske några kylskåpsmagneter?
Richard har faktiskt klagat på att våra väggar är för kala, så varför inte passa på att fylla dom med våra minnen? =)

 


 

#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så många underbara bilder!

Svar: Men åhh! Tack söta du
Matilda Berlin

#2 - Linda

Åh vilka fina bilder <3

Svar: Men åhh! tack vad glad jag blir <33
Matilda Berlin

#3 - JoJo

så himla fina bilder! :)

Svar: Tack finaste du!!
Matilda Berlin

#4 - carolines

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tusen tack fining <3
Matilda Berlin

#5 - Netti Starby

Vad kul med gamla minnen och härliga bilder! <3 Kramis

Svar: Tack sötaste du!! Kram <3
Matilda Berlin

#6 - Carro

Vilken rolig ide :)

Svar: Men ja! =)
Matilda Berlin

#7 - Carro

åh så underbara platser!
gamla bilder kanske man skulle passa på att kolla igenom och radera en del när man är fast på ett flyg!

Svar: Jamen precis! Man har ju inget bättre för sig ;) Kram
Matilda Berlin

#8 - Johanna Utterberg

Åh så mycket grymma och fina bilder, visst är det fantastiskt hur mycket man får vara med om egentligen! :) Så kul och blicka tillbaka! Kram <33

Svar: Tusen tack finaste du! Och absolut! Kram <33
Matilda Berlin

#9 - A M

Jag brukar spela typ candy crush hihi! Jättefina bilder!!!
sv: Haha fina du! Tack!
Kram på dig!

Svar: Jag gjorde det med, men så försvann allt jag hade gjort i och med en uppdatering, och nu vägrar jag gå in på appen, haha... Kram finaste du
Matilda Berlin

#10 - Emelie Andersson

Åh vad roligt att få se gamla minnen :) sånt älskar jag.

Svar: Jag med! Verkligen såå underbart att se =)
Matilda Berlin

#11 - Mirjam Therese

Åh vad roligt ändå att gå igenom gamla bilder och tänka på det som hände då :) Och väldigt vackra var de också! :D

Svar: Tack fina du! Och visst är det verkligen så!! =)
Matilda Berlin