Matilda Berlin


Min man kan

Hej hjärtan! 

Jag måste börja med att credda min underbara sambo lite granna! Vi har, som ni vet, påbörjat renoveringen av badrummet på riktigt nu. Richard har tagit ledigt från jobbet den här veckan och kör järnet för att vi ska komma någon vart och förhoppningsvis snart kunna flytta hem igen. Nog för att det är jättemysigt att bo hemma vi mamma och pappa, men jag ÄLSKAR vår fina 3a och vill verkligen flytta hem. 

 
Jag vet att jag har skrivit det förut, men jag blir verkligen så grymt imponerad utav Riachard! Vissa anser sig händiga för att man kan skruva upp en hylla själv, men Richard han tar det till en helt ny nivå. Han bilar golv, lägger rör och värme, flyttar dörrar, river väggar och framför allt både får idéer och vet hur han ska utföra dom. Saker jag själv ALDRIG skulle komma på, men som blir så attans bra! 

Han kan han min man och jag älskar honom oerhört för det! <3

 
 
 Så här ser vårat badrum ut just nu. Eller rättare sagt badrum och tidigare klädkammare. Svårt att se nu, men jag hoppas verkligen att det blir bra
 

 

#1 - NICOLE

Förstår att ni vill bo hemma helst, såklart :) Tänk vad bra det blir när det är klart :D

Svar: Ja, det är ju det som fortfarande håller oss taggade =) Kram fining
Matilda Berlin

#2 - Gabriella

Åh så bra, duktig han är!!

Svar: Han är ju verkligen det!!! =)
Matilda Berlin

#3 - ISA

åh det lär bli SÅ SÅ fint när det är klart. Fräscht och fint :)

Svar: Ja, jag hoppas VERKLIGEN det! Så jobbigt under tiden bara ;)
Matilda Berlin

#4 - Tilda Barkselius

Wow han kan verkligen :)

Svar: Men verkligen! Heeelt fantastisk är vad han är =)
Matilda Berlin

#5 - Amanda

Åh kommer bli så fint!! :)

Svar: Ja, jag hoppas verkligen det!! =)
Matilda Berlin

#6 - Days by Johanna

kul och göra om badrummet, det skall vi med snart göra.

Svar: Både och! Inte så kul just nu, men kommer absolut att bli bra =) Åhh vad kul! Ska bli så roligt att se hur erat blir <3
Matilda Berlin

#7 - Linda

Har du tappat många läsare efter Thailand resan? Ser att du hade väldigt få, ibland inga, kommentarer under tiden du var borta. Hoppas du får fler igen!

Svar: Både och kan man säga. Jag har ett antal läsare (bloggare) som bara kommer in när jag själv har varit inne och kommenterat på deras bloggar. När jag då inte gjorde det under tiden som jag var borta så försvann dom, men nu när jag är tillbaka och jobbar aktivt så är dom tillbaka igen. Så ja, under tiden var min statistik betydligt lägre men nu är jag tillbaka på samma antal som innan =)
Tusen tack finaste du! <33
Matilda Berlin

#8 - Marie

Va duktig han är! Min sambo är också händig, visst är det underbart att ha händiga karlar att bo med?:)

Svar: Ja, han är heeelt underbar! Och ja, verkligen! Annars hade jag nog blivit galen haha ;) Kram
Matilda Berlin

#9 - Johanna Utterberg

Oj jäklar, vad imponerande och perfekt med en sån händig karl ju! :) Min sambo är elektriker och det är också så himla händigt! :D Kram <33

Svar: Jamen verkligen! Då förstår du precis hur bra det är ;) Kram <33
Matilda Berlin