Matilda Berlin


Not so glam saturday

Hej fina du! Hur har din dag varit?

 Får jag börja med att ge mig själv en liten klapp på axeln? Det är lördag kväll och jag har nog för första gången på ett år inte ätit något sött ännu. Inget godis, inga bullar, ingen tårta - inget! Självklart kommer det (det är ju trots allt lördag) men än så länge har jag konstigt nog inte ens varit sugen. 

 Annars har dagen varit fylld med träning och ett enormt pluggrace som kommer att fortsätta resten av kvällen. Hej och välkommen till min glamorösa vardag… Men jag vill ju slippa plugga på semestern, så nu är det fullt ös som gäller. Jobb, träning, plugg, tvätt och packning på repeat.
Så lite (väldigt) avis är jag på alla er som var på iDelas releasefest igår! Det såg verkligen magiskt ut! 
Men något som ni inte har är min pappas hemgjorda och egengrillade hamburgare som jag ska få njuta av ikväll. Ska vi säga att vi ligger kvitt med varandra då? Haha!

 
 
Today's view

Har ni förresten smakat nya Celsius? Vad tycker ni? 
Helt menlös enligt mig... Inte äckligt men inget jag kommer att köpa igen. Långt ifrån samma klass som NOCCO Cassis om vi säger så =)
 
  

#1 - Anonym

Åh vill verkligen testa den:)

Svar: Jag förstår det! Men som sagt var den inte så mycket att ha tyvärr
Matilda Berlin

#2 - Bella

Vill så gärna testa den, men har inte hittat den än tyvärr.

Svar: Det gör inget, den var som sagt inte så mycket och ha ;) Kram
Matilda Berlin

#3 - Gabriella

Hoppas att det går bra med allt plugg!!

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin

#4 - Yohanna af Skovde

Heja dig! Jag är ett stort fan av vattenmelon så jag borde testa!

Svar: Tyckte tyvärr inte att den smakade värst mycket vattenmelon :( Kram
Matilda Berlin

#5 - Emelie Karlsson

Har druckit ungefär 6 st sedan den släpptes i affär.. Hehe. Tycker den är ganska neutral, ja, men den är så fräsch! Vissa smaker kräver så mycket av en, men det gör inte denna

Svar: Haha, väldigt sant! Den slank ju liksom ned helt utan problem ;) Kram
Matilda Berlin

#6 - Erika

Burkens utseende gjorde verkligen att man blev sugen, men somsagt är det ju innehållet som ska vara gott, haha ;)

Svar: Jamen verkligen! Helt rätt konstaterat =) Kram
Matilda Berlin

#7 - Julia Persson

Skulle gärna testa den där :)

Svar: Förstår det! ;) Kram <3
Matilda Berlin

#8 - Angelica

Alltså åååh, hemgjorda hamburgare. Nu blev jag avis på dig ju ;)

Svar: Det var verkligen såååå gott! =) Kram
Matilda Berlin

#9 - Ida

Bra jobbat med sockret :D

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin

#10 - Julia Svensson

Åh vill smaka den!!

Svar: Förstår det, men var som sagt inte så mycket att ha =) Kram
Matilda Berlin

#11 - Chanapha

Var inte heller på den festen :(

Svar: =( Men visst såg den magisk ut? <3
Matilda Berlin