Matilda Berlin


Just Do It ☀️ Monday

 
 

God morgon bästa ni, hoppas ni vaknat och känner er lite pepp på veckan även om ögonlocken känns lite tunga i dag efter helgen?!
Jösses, det är redan måndag idag ja!
Själv vaknade jag tidigt, tog en morgonpromenad medan Richard sov vidare en stund, åt en smaskig hotellfrukost (vad ska jag göra utan den färska frukten och chokladflingorna varje morgon??) och har nu i lugn och ro gått upp och lagt mig vid poolen. Jag fick till en bra start på dagen, väldigt skönt. Det underlättar ju för att få en bra dag =) Trots den negativa nedräkningen med bara två dagar kvar i paradiset är jag fruktansvärt pepp! Och jag hoppas att oavsett om ni fått en bra eller stressig start, att ni får en riktig bra dag! Att ni är peppade på det ni gör och ska göra, även om ni inte sitter på drömutbildningen eller drömjobbet än... Så finns det garanterat något att vara glad åt i dag så fokusera på det så ni känner peppen =)
Så ha nu en underbar dag, puss <3

#1 - Amanda

Så fin du är!! :)

Svar: Men åhh! Tack finaste du! <3
Matilda Berlin